//

Iphone 6 camera

Iphone 6 camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De camera van mijn iphone 6 doet het vaker niet dan wel, wanneer ik al beeld krijg en dan van links naar rechts zwenk dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-12-14, 15:05
hthiers hthiers is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard Iphone 6 camera

De camera van mijn iphone 6 doet het vaker niet dan wel, wanneer ik al beeld krijg en dan van links naar rechts zwenk dan bevriest het beeld, ofwel het geheel wordt wazig.
Ook gebeurt het dat er verticale gekleurde strepen getoond worden op het bevroren scherm.
Maar andere keren, niet te vaak, maar toch, doet ie het goed en maakt ook mooie foto's.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-14, 23:00
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hthiers Bekijk bericht
De camera van mijn iphone 6 doet het vaker niet dan wel, wanneer ik al beeld krijg en dan van links naar rechts zwenk dan bevriest het beeld, ofwel het geheel wordt wazig.
Ook gebeurt het dat er verticale gekleurde strepen getoond worden op het bevroren scherm.
Maar andere keren, niet te vaak, maar toch, doet ie het goed en maakt ook mooie foto's.
Niet best! Ik heb hier geen last van en zou even langs Apple gaan om te vragen wat er aan de hand is. Zal je wellicht gelijk een nieuwe mee krijgen ook.
  #3  
Oud 11-12-14, 07:24
hthiers hthiers is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Ja,, ga ik doen, bedankt.
Ik had een stille hoop dat het een software dingetje zou zijn, maar ook de 8.1.2 hielp niet in dit geval.
  #4  
Oud 08-01-15, 17:19
hthiers hthiers is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

20 dec iphone naar vodafone gebracht ter reparatie, 5 jan bericht gekregen dat toestel omgeruild was, nieuwe iphone dus.

Perfecte service wat mij betreft!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera. KraaijFR iPhone algemeen 3 05-11-14 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.