//

Toestel hangt op appel met daaronder balkje

Toestel hangt op appel met daaronder balkje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn dochter had mijn oude ipone 4s met inmiddels 8.1.2. deze is jailbroken Mijn dochter wilde het toestel leeg halen en heeft via herstel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-14, 12:00
remmert1972 remmert1972 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 44
Standaard Toestel hangt op appel met daaronder balkje

Hallo mijn dochter had mijn oude ipone 4s met inmiddels 8.1.2. deze is jailbroken
Mijn dochter wilde het toestel leeg halen en heeft via herstel in het algemeen menu alle gegevens en inhoud wissen menu alles gewist.
Echter nu krijg ik het scherm met het appeltje en een balkje daaronder.
Ik heb in DFU modus geprobeerd om de IOS te herstellen helaas error 3014 host file aangepast helpt niet.
Nu iphone aangesloten tot ik het rondje met muzieknoot en het woord ITunes ziet met een stekkertje.
Ook dit mag niet helpen wat kan ik nu nog doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-14, 12:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remmert1972 Bekijk bericht
Mijn dochter wilde het toestel leeg halen en heeft via herstel in het algemeen menu alle gegevens en inhoud wissen menu alles gewist.
Dat kan dus problemen veroorzaken op een toestel met een jailbreak. Voer een harde reset uit op het toestel. Zet het dan in DFU mode en herstel met iTunes 12.
Laat iTunes de firmware downloaden.

iTunes fout 3014 betekent dat je een firmware gebruikt die niet meer ondertekend wordt door Apple. Of dat er geen verbinding kan gemaakt worden met de Apple servers.

Error 3194, Error 17, or "This device isn't eligible for the requested build" - Apple Support
  #3  
Oud 13-12-14, 12:23
remmert1972 remmert1972 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 44
Standaard

Ik heb inmiddels de laatste versie van itunes op mijn laptop gezet maar helaas helpt niet
  #4  
Oud 13-12-14, 12:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het host bestand niet meer verknoeid is kan je ook nog proberen om alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uit te schakelen.
  #5  
Oud 13-12-14, 12:40
remmert1972 remmert1972 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 44
Standaard

ik zal het eens op een schone laptop proberen. in indergeval hartelijk dank voor het reageren!!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: iPad 3 Wi-Fi vast in boot met laad balkje HesselTjeersdsma Jailbreak 3 22-08-13 14:13
Los toestel met abonnement duurder dan een abonnement met toestel? Ba5man iPhone algemeen 4 11-01-12 20:02
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje Bente iTunes 1 31-03-10 01:55
een raar balkje met tekens onder me apps mykey73 Jailbreak apps en thema's 2 05-02-10 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.