//

POP account telenet iPhone 6

POP account telenet iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort is plots mijn pop account van telenet van mijn iphone 6 verdwenen. In tegenstelling tot de handleiding van Telenet krijg ik bij het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-14, 21:14
walter de becker walter de becker is offline
• iOS 4.2.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard POP account telenet iPhone 6

Sinds kort is plots mijn pop account van telenet van mijn iphone 6 verdwenen. In tegenstelling tot de handleiding van Telenet krijg ik bij het instellen van een account niet meer de mogelijkheid om te kiezen tussen imap en pop. Er wordt blijkbaar sowieso een imap account aangemaakt. Kan iemand mij soms helpen aub ? Txs+mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-14, 09:45
Tony Tony is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 64
Standaard

Bij mij lukte het ook eerst niet, ze pushen u naar het geweldig slechte en onlogische iMap.

Bij mij is het uiteindelijk wel gelukt:
Stel een nieuwe mail in, je zal enkel iMap kunnen aanmaken, met uw telenet login en paswoord, MAAR geef een foutief wachtwoord (ik had enkel het laatste anders ingegeven, 0 ipv 9). Dan krijg je plots wel de mogelijkheid om voor POP3 te kiezen. Dan alles juist ingeven en het werk (lukt bij mij toch op deze manier)

Groeten
  #3  
Oud 16-12-14, 09:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
Bij mij lukte het ook eerst niet, ze pushen u naar het geweldig slechte en onlogische iMap.
Wat is er geweldig slecht en onlogisch aan het IMAP4 protocol ten opzichte van het antieke en verouderde POP3 protocol?
  #4  
Oud 16-12-14, 10:04
Tony Tony is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 64
Standaard

Als ik een e-mail lees op mijn iPhone/iPad en later mijn mails binnenhaal op mijn PC wil ik dat de mails op mijn iPhone/iPad blijven staan. Nu verdwijnen ze na binnenhalen op PC. Dat is niet echt handig.

Bij POP3 haal je ze binnen en blijven ze staan.
Bij iMap synchroniseert hij met mailserver, wat daar niet op staat, staat ook niet op je iPhone/iPad.

Voor mijn niet logisch.
  #5  
Oud 16-12-14, 10:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt voor de uitleg.
  #6  
Oud 16-12-14, 14:16
walter de becker walter de becker is offline
• iOS 4.2.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Prachtig. Hartelijk dank voor de tip, Tony. Werkt terug prima
  #7  
Oud 16-12-14, 23:34
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Had ik laatst ook aan de hand met de iMac. Heb toen ook het advies gekregen om een foutief e-mailadres op te geven. En dat werkte ook.

Ben ook nog niet overtuigd van IMAP. Werkt wel, maar idd blijven ze op de server staan. Voor mijn prive-adres geen probleem. Maar voor mijn werk zou dat niet gaan omdat ik een 100-tal mappen en submappen heb en er meestal rond de 5000 of meer mails in staan. Vaak met zware bijlages. En dan kopieer ik als een project af is, ze naar onze server in de verkenner. Anders zouden er 10000den mails inzitten.

Vanaf januari nieuw IT bureau en die gaan het heel mailverkeer nu via g-mail laten gaan. Ben benieuwd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail: Alleen Inkomend en Prullenmand zichtbaar bij POP-account apeka iPhone algemeen 3 01-09-14 20:47
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
iphone pop up MyeyesOnly iphoneremon iPhone Apps 2 18-02-10 19:46
Verifying POP account information mjvdhoek iPhone algemeen 8 20-01-09 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.