//

Aantal e-mails

Aantal e-mails discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heeft de i-phone giga veel opslag maar deze kan niet echt worden benut voor -mail. Bijlages worden niet automatisch gedownload en je kan maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-08, 20:01
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard Aantal e-mails

Nu heeft de i-phone giga veel opslag maar deze kan niet echt worden benut voor -mail.

Bijlages worden niet automatisch gedownload en je kan maar max. de laatste 200 berichten binnenhalen.

Weet er iemand hoe ik AL mijn e-mails van gmail (ca. 600) met alle bijlagen (ca. 1 gb.) directg kan bewaeren op me iphone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-08, 20:15
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Wanneer je een abo hebt met dataplan 3G/gprs kan je op je iphone je gmail instellen dat je deze gebruikt als imap en niet met pop protocol. Dan heb je altijd je mails bij en veranderd er iets op je phone dan ook direct op de server.Maar niet alle bijlages kan je openen. Hou daar wel rekening mee.

https://mail.google.com/support/bin/...y?answer=77702
  #3  
Oud 13-07-08, 23:21
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Zowel via de automatische gmail knop op de iphone als handmatig invoeren (pop en imap) maar hij haalt er maar 200 binnen en de bijlages houd hij lekker zelf, totdat ik opdracht geef tot downloaden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
outgoing e mails BramKooyman iPhone algemeen 3 19-01-11 13:16
iTunes mails dododedodonl iPhone Apps 2 11-09-10 21:28
Aantal ongelezen mails op springboard Ouchini iPhone algemeen 0 18-08-10 08:08
Terugkomende mails Laubos iPhone algemeen 9 25-06-10 19:12
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar corschuit iPhone algemeen 0 22-09-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.