//

iPhone 6 scherm donkerder in hoek batterij icoon.

iPhone 6 scherm donkerder in hoek batterij icoon. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Wat mij na een dag of 4 pas opviel was dat met een spierwitte achtergrond, het schermpje ter hoogte van de batterij indicator ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-14, 11:40
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard iPhone 6 scherm donkerder in hoek batterij icoon.

Hallo allemaal,

Wat mij na een dag of 4 pas opviel was dat met een spierwitte achtergrond, het schermpje ter hoogte van de batterij indicator donkerder/geliger oogt.
Ik ben hiermee teruggegaan naar de store om te ruilen, ook deze had ditzelfde soort weergave ter hoogte van de rechter bovenhoek, evenals een 3e die dit ook had. Omdat het bij de 1e die ik kocht toch wel meeviel heb ik besloten (nog) niet te ruilen en te wachten of dit bij trekt.

Met een donkerdere achtergrond valt het niet op, maar is er veel wit dan is duidelijk te zien dat het scherm deze afwijking heeft in het hoekje, laat ik zeggen dat het de grote heeft van een duimafdruk op het batterij icoontje.

Zijn hier (eerlijke) mensen die dit herkennen, of misschien zelfs nooit is opgevallen (2 collegas die dit ook hebben, hebben er nooit last van gehad of iets van gemerkt tot ik ze vroeg om eens een witte achtergrond te gebruiken).

Omdat ik nog 1 week kan ruilen, en ik eigenlijk gewoon wil genieten van het toestel ben ik benieuwd of jullie (iPhone 6, geen Plus) dit ook hebben. Zelf ben ik nog geen 100% wit scherm tegengekomen en begin haast te denken dat ik met ruilen elke keer een toestel krijg die deze lichte afwijking vertoont. Als ik goed keek in de store, zag ik bij de demo modellen dat dit ook het geval was, bij de een wat meer als de ander.

De Plus overgens heeft dit totaal niet, maar die is mij te groot om plezierig mee te dragen.

Graag jullie ervaring, en kijk anders eventjes met een spierwitte achtergrond of ook daadwerkelijk bij jullie de hoek ietsjes donkerder oogt.

Mijn dank is groot, hoop op reacties zodat ik hier wat mee kan doen... ruilen in de hoop op een 100% witte of anders gewoon laten voor wat het is.

groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-14, 12:54
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Even goed gekeken en heb er 'eerlijk' geen last van...
  #3  
Oud 18-12-14, 13:06
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

Ik zie ook dat jij de Plus heb, mijn verhaal gaat over de normale 6 !
  #4  
Oud 18-12-14, 13:08
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ook een gewone 6 in huis! Ook geen probleem!
  #5  
Oud 18-12-14, 13:10
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

Dus met een spierwitte achtergrond geen enkel kleur/warmte verschil in de hoek en gehele scherm wit?
Was deze meteen uit de doos 100% vlekkeloos of heeft het tijd gekost eer de eventuele verschillen waren weggetrokken (uitdampen wat ik wel is lees) ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Donkerder scherm op iphone 5 boeffie iPhone algemeen 4 10-08-13 11:22
Iphone batterij-icoon iFjeune iPhone algemeen 0 16-10-11 19:51
3-hoek in scherm akshaya7 iPhone algemeen 1 15-08-11 12:36
Batterij icoon gewoonjapie iPhone algemeen 0 24-07-09 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.