iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Synchronisatie agenda iPhone iPad (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/161235-synchronisatie-agenda-iphone-ipad.html)

Ienepien 21-12-14 11:02

Synchronisatie agenda iPhone iPad
 
Sinds gister ben ik trotse bezitter van iPhone 6. Na de update van iOS 8 verliep de synchronisatie agenda niet meer goed op mijn iPhone 4S. Helaas nu nog hetzelfde probleem. Als ik op mijn iPhone een afspraak toevoeg verschijnt hij niet op mijn iPad. Als ik daarna handmatig afspraak op iPad invoer staat hij 2x in de agenda. Andersom van iPad naar iPhone werkt wel goed. Wie helpt?

Guest-20180928213307 21-12-14 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ienepien (Bericht 987929)
Sinds gister ben ik trotse bezitter van iPhone 6. Na de update van iOS 8 verliep de synchronisatie agenda niet meer goed op mijn iPhone 4S. Helaas nu nog hetzelfde probleem. Als ik op mijn iPhone een afspraak toevoeg verschijnt hij niet op mijn iPad. Als ik daarna handmatig afspraak op iPad invoer staat hij 2x in de agenda. Andersom van iPad naar iPhone werkt wel goed. Wie helpt?

hoe synchroniseer je die?

Ienepien 21-12-14 12:08

Via iCloud

Guest-20180928213307 21-12-14 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ienepien (Bericht 987945)
Via iCloud

heb je nog genoeg ruimte vrij op icloud?

Ienepien 21-12-14 22:16

2,4 GB nog vrij. Dus ruim voldoende.

Guest-20180928213307 22-12-14 06:18

is geen oplossing voor uw probleem nu
maar waarom zet je je agenda niet in gmail?
heb ondervonden dat dit de eenvoudigste oplossing is.

Guest-20180925190238 22-12-14 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ienepien (Bericht 987945)
Via iCloud

Kijk eerst na op www.icloud.com of alle agenda's en overige data daar goed staan. Pas eventueel de agenda's aan indien nodig.

Alles alles goed is in www.icloud.com dan verwijder op de iPhone en iPad het iCloud account. Herstart beide toestellen en maak de iCloud accounts weer aan met het juiste iCloud Apple ID.

Ienepien 22-12-14 11:40

Dank je wel timosha. Probleem is opgelost.

Guest-20180925190238 22-12-14 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ienepien (Bericht 988014)
Dank je wel timosha. Probleem is opgelost.

Graag gedaan en succes verder. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.