//

iPhone belsignaal

iPhone belsignaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de iphone 4s van mijn dochter, omdat ik mijn Samsung Note 3 heb verkocht. Ik wil met de tijd wel een iphone. Alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-12-14, 14:59
HTL HTL is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard iPhone belsignaal

Ik gebruik de iphone 4s van mijn dochter, omdat ik mijn Samsung Note 3 heb verkocht. Ik wil met de tijd wel een iphone. Alleen ik snap niet waarom het belsignaal van de iphone 4s maar 20 seconden duurt, en die van een Samsung Note 3 ongeveer 70 seconden. Ligt dit aan het soort toestel of aan Vodafone. Is er iemand die me kan helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-14, 23:28
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

De maximum lengte van een beltoon is 40 seconden.
Kortere beltonen worden herhaald. Zolang de voicemail dit niet overneemt.
Dit kan al na een korte tijd zijn maar dit is meestal te verlengen als je een abo hebt. Is meestal niet toegestaan bij een herlaadkaart

Dit vond ik

Vodafone Nederland, je kunt de rinkeltijd verlengen door te bellen naar 1233 - optie 2 - optie 4 - optie 6.
2 november 2012 om 12:26
  #3  
Oud 22-12-14, 17:03
HTL HTL is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard

Heb geprobeerd met 1233 + optie's maar dat ging niet.
2 keer gebeld naar Vodafone, 1ste keer zeiden ze je simkaart loopt niet gesynchroniseerd met je iphone , je moet de simkaart eruit halen een kwartier wachten, dan gaan we iets veranderen zodat je beter contact heb met Vodafone.Maar dat hielp ook niet.
2de keer zeiden ze je moet naar een vodafone winkel gaan,dan kunnen ze de simkaart testen.Maar omdat ik niet in de buurt woon van een vodafone winkel zal dit dus lang gaan duren. Ik begrijp niet dat het bij een Samsung Note 3 wel ging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 (8Gb) trilt maar niet bij belsignaal, sms StevenMats iPhone algemeen 0 09-03-13 09:13
Belsignaal iPhone 4 doet het niet Nancydingemans iPhone algemeen 8 12-02-13 23:05
Belsignaal jodedraaier iPad algemeen 1 07-11-12 20:52
Belsignaal iphone Pimirene iPhone algemeen 3 21-05-12 15:30
belsignaal makell iPhone algemeen 1 08-04-11 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.