//

Scheurtjes achter glas iPhone 5c?

Scheurtjes achter glas iPhone 5c? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren scheurtjes aan de randen van het touchscreen van mijn iPhone 5c ontdekt, onder het glas dus. Ik heb geprobeerd een foto hiervan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-14, 11:28
zekerz zekerz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard Scheurtjes achter glas iPhone 5c?

Ik heb gisteren scheurtjes aan de randen van het touchscreen van mijn iPhone 5c ontdekt, onder het glas dus. Ik heb geprobeerd een foto hiervan te maken, heeft iemand dit eerder gezien? Ook lijkt het soms of het glas een klein beetje los zit, maar dit verdwijnt weer nadat ik er op heb gedrukt.
Mijn iPhone zit altijd in een beschermhoes, is verder dus ook nog in perfecte staat.

Ik heb mijn iPhone bij Dixons gekocht, waar ze 3 jaar garantie op Apple producten hanteren. Kan ik het beste naar een Dixons gaan, Apple bellen of direct naar een Apple Store? Ik wil uiteraard zo kort mogelijk zonder iPhone zitten..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg P1000002a.jpg‎ (132,4 KB, 38x gelezen)
Bestandstype: jpg P1000003a.jpg‎ (117,1 KB, 37x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-14, 23:39
rhardeveld rhardeveld is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: ede
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zekerz Bekijk bericht
Ik heb gisteren scheurtjes aan de randen van het touchscreen van mijn iPhone 5c ontdekt, onder het glas dus. Ik heb geprobeerd een foto hiervan te maken, heeft iemand dit eerder gezien? Ook lijkt het soms of het glas een klein beetje los zit, maar dit verdwijnt weer nadat ik er op heb gedrukt.
Mijn iPhone zit altijd in een beschermhoes, is verder dus ook nog in perfecte staat.

Ik heb mijn iPhone bij Dixons gekocht, waar ze 3 jaar garantie op Apple producten hanteren. Kan ik het beste naar een Dixons gaan, Apple bellen of direct naar een Apple Store? Ik wil uiteraard zo kort mogelijk zonder iPhone zitten..
Als je binnen het jaar zit zou ik naar Apple store gaan dat is het snelst na het 1e jaar zul je naar dixons moeten die doen hem naar een reparatie punt sturen dat kan wel even duren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scheurtjes iPhone 3gs bco iPhone algemeen 1 09-12-11 22:01
stof achter glas blablaman iPhone algemeen 2 15-08-10 12:18
thinner ( jawel ! ) achter glas Nicolas V iPhone algemeen 15 22-04-10 23:18
personen achter glas in je iphone als contacten opslaan truckdiver Chat en geruchten 24 29-05-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.