//

Iphone 5S facetime belt zelf (gehackt?)

Iphone 5S facetime belt zelf (gehackt?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi all, Ik kreeg vanmorgen een sms van klant dat hij van mij de laatste dagen al 10 talle facetime gesprekken gemist had van mij, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-14, 13:44
wurthlady wurthlady is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Cool Iphone 5S facetime belt zelf (gehackt?)

hi all,
Ik kreeg vanmorgen een sms van klant dat hij van mij de laatste dagen al 10 talle facetime gesprekken gemist had van mij,
Op elk mogelijk moment van de dag.
In mijn gesprekkenoverzicht is niets te zien, buiten enkele gemiste facetime gesprekken van hem, ik ging hier uit van broekzakbellen bij hem.

We hebben mekaar een printscreen gestuurd van het calloverzicht... bij hem geen FT die hij naar mij zou gedaan hebben en bij mij geen gesprekken die erop wijzen dat ik naar hem gefacetimed zou hebben...

Iemand een verklaring? Als dit bij één contact gebeurd, gebeurd dit misschien ook bij anderen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-14, 14:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

FaceTime is gekoppeld aan een iCloud Apple ID, niet uitsluitend aan één telefoon (iPhone) of tel.nr.

Je kunt ook iemand FaceTimen vanaf een ander apparaat waar ingelogd is met jouw Apple iCloud ID.

Als ik een inkomend FaceTime gesprek krijg, kan ik die opnemen op mijn iPad, iPhone of iMac. Uitgaand dus idem dito.

Kortom kan iemand anders nog vanaf een ander Apple apparaat FaceTime gesprekken hebben gepoogd te doen met jouw Apple ID?

Suggestie: verander je iCloud Apple ID wachtwoord eens, kijken of het dan stopt. Als je iCloud Apple ID gehackt is en door een ander misbruikt wordt, zal diegene gestopt worden doordat er een nieuw wachtwoord vereist is.
  #3  
Oud 22-12-14, 18:49
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Misschien vanaf de IPad dat de kinderen die hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gehackt? Daisy Letterman iPhone algemeen 11 19-11-12 22:45
Iphone belt zelf/automatisch rh09876 iPhone algemeen 4 08-08-12 20:04
Iphone belt zelf naar recentste oproepnummer?! stijnvandamme iPhone algemeen 0 22-06-10 14:22
iPhone belt zelf naar recenste nummer iktjilp iPhone algemeen 1 21-03-09 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.