//

Iphone blijft hangen op Itunes scherm na herstellen

Iphone blijft hangen op Itunes scherm na herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vandaag mijn Iphone (4 32g) laten herstellen omdat ik de jailbreak zat was. het herstel heb ik gedaan via iTunes op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-14, 19:22
finnu123 finnu123 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard Iphone blijft hangen op Itunes scherm na herstellen

hallo,

ik heb vandaag mijn Iphone (4 32g) laten herstellen omdat ik de jailbreak zat was.
het herstel heb ik gedaan via iTunes op mijn laptop maar het is helaas niet gelukt want op iTunes geeft ie weer dat er een probleem is met mijn Iphone en op mijn Iphone blijft er een scherm hangen met ITunes logo en een oplader logo.
het scherm dat op iTunes word weergegeven ziet er als volgt uit:

Er doet zich een probleem voor met uw iPhone.

Ga naar het Antwoordencentrum voor service voor antwoorden op al uw vragen over serviceopties, garantie en andere procedures in uw land.
Om een Apple Store bij u in de buurt te zoeken, klikt u hier.
weet iemand misschien wat het probleem is en hoe ik ervoor kan zorgen dat me IPhone het gewoon weer doet..?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-14, 19:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor een iPhone met een jailbreak:

1) Nakijken of het hosts bestand niet verknoeid is. Komt jailbreakers heel veel voor;
2) iPhone in DFU mode zetten en herstellen met iTunes;

http://support.microsoft.com/kb/972034/nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft hangen op itunes scherm Fannytje iPhone algemeen 5 29-05-14 09:04
iPhone 5S blijft hangen op iTunes scherm iaminthecloud iPhone algemeen 7 23-12-13 00:11
iPhone 5 blijft hangen op iTunes-scherm na accu los. MikeHoogvliet iPhone algemeen 16 11-10-13 22:30
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) Palme Jailbreak 2 03-03-11 12:54
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm knightloekie iTunes 0 31-03-10 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.