//

Zijn de gekochte agenda's van WeekCal alleen in die App zichtbaar?

Zijn de gekochte agenda's van WeekCal alleen in die App zichtbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Flogs agenda's werken sinds kort niet meer bij mij. Ik zoek een alternatief om agenda's van Eredivisieclubs aan mijn agenda toe te voegen. Liefst in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-14, 16:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard Zijn de gekochte agenda's van WeekCal alleen in die App zichtbaar?

Flogs agenda's werken sinds kort niet meer bij mij. Ik zoek een alternatief om agenda's van Eredivisieclubs aan mijn agenda toe te voegen. Liefst in de vorm van een "abonnement" op een beheerde kalender, zodat ik niets hoef te doen als wedstrijden worden verschoven.

Zijn de agenda's die je in WeekCal kunt kopen ook in andere agenda Apps te zien? En ook op het web? Of alleen in WeekCal?

(die van SchedJoules zie je helaas alleen in iOS)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-14, 10:16
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Is dit een oplossing: Eredivisie Agenda - Speelschema én live uitslagen in je agenda (VoetbalCal)' van Joules Media B.V.
https://appsto.re/nl/M39bG.i

Gratis....
  #3  
Oud 24-12-14, 12:16
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bedankt voor het meedenken, maar dit is helaas geen oplossing.

"Eredivisie Agenda" is zo te zien een uitgeklede versie van de volledige CalendarStore van SchedJoules en die "abonnementen" zie je alleen in iOS, niet op het web volgens hun uitleg.

Overigens: de download is weliswaar gratis, maar je betaalt €0,99 per seizoen. Dat vind ik trouwens geen probleem voor een goede oplossing die op iOS en web werkt.
  #4  
Oud 24-12-14, 17:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Antwoord op de originele vraag: de in WeekCal gekochte agenda's zijn ook zichtbaar in andere iOS agenda Apps, zoals mijn favoriet Fantastical.

Deze agenda's zijn nu trouwens in de aanbieding: 1 jaar lang onbeperkte alle agenda's uit de WeekCal store voor €1,99.

Deze agenda is wel minder uitgebreid dan de tip van MCNO. Die agenda toont ook opstellingen en scoreverloop van al gespeelde wedstrijden.
  #5  
Oud 28-12-14, 12:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

En om het helemaal af te maken: in de instellingen van iOS kun je de URL van zo'n geabonneerde agenda inzien en die kun je dan gebruiken om de agenda ook op het web zichtbaar te maken.

Probleem opgelost!
  #6  
Oud 09-02-15, 18:03
Crossfire1 Crossfire1 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

Op de volgende site kan je alle Eredivisie wedstrijden in je google of apple agenda zetten, dus als je je google account synchroniseert met al die andere agenda apps dan moet het werken denk ik.

Calendarfy.com - Home
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom meldingen van games die er niet zijn? KIN174 iPad algemeen 26 28-10-14 20:41
facebook verjaardagen zijn niet zichtbaar in agenda gaicootje iPhone algemeen 1 24-07-13 19:32
google agenda synchroniseren met weekcal heydan iPhone Apps 12 03-09-12 12:31
Blokkeren dat iphone foto's zichtbaar zijn op de pc, als je die aansluit via USB Appo Muziek, foto & video 9 14-09-11 00:36
2 agenda's (calendars) onder 1 account: alleen hoofdagenda zichtbaar jdray iTunes 1 03-02-11 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.