iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 3G internet probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16132-iphone-3g-internet-probleem.html)

t!mmy 13-07-08 22:48

iPhone 3G internet probleem
 
hallo mede iPhonegebruikers

Ben sinds vrijdag in bezit van de 3G. Mijn activatie
is via de fax verstuurd.

Ik heb sinds dien nog geen internet gehad. De volgende
melding via Safari. "Safari can't open the page because it is
not connected to the internet"
Maar ook soms iets met: "dpd authentication failure"
Soms geen 3g logo naast service carrier. soms wit vierkantje en soms
blauw.

Al een volledige reset gedaan van 2,5 uur^^


T-Mobile helpdesk wist mij niet te helpen... Iemand een suggestie?

Nikooos 13-07-08 22:50

 Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)

fschling 06-10-09 18:27

ik heb hetzelfde probleem. alles deed het prima totdat ik eergisterenavond mijn iphone update naar de laatste versie (3.1)
sedertdien krijg ik ook bij iedere poging via mijn telefoonkaart het net op te gaan danwel email op te halen de melding dat ik een ongeldige dpd-identiteit heb.
Via Wi-Fi heb ik geen problemen maar daarvoor heb ik natuurlijk geen onbeperkt internet abonnement a 10 euri per maand.
Ik vermoed dat het dus aan de software van apple ligt want ik zie op de verschillende webforums over dit onderwerp alle providers zo'n beetje langskomen. Niemand kan meer het internet op ongeacht de provider....

Frances

apotheosis 06-10-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fschling (Bericht 361718)
ik heb hetzelfde probleem. alles deed het prima totdat ik eergisterenavond mijn iphone update naar de laatste versie (3.1)
sedertdien krijg ik ook bij iedere poging via mijn telefoonkaart het net op te gaan danwel email op te halen de melding dat ik een ongeldige dpd-identiteit heb.
Via Wi-Fi heb ik geen problemen maar daarvoor heb ik natuurlijk geen onbeperkt internet abonnement a 10 euri per maand.
Ik vermoed dat het dus aan de software van apple ligt want ik zie op de verschillende webforums over dit onderwerp alle providers zo'n beetje langskomen. Niemand kan meer het internet op ongeacht de provider....

Frances

Niet dit je probleem zal oplossen maar heb je al nagekeken of je instellingen nog ingesteld staan?Het gebeurt soms de instellingen voor het surfen foetsie zijn.En het kan ook aan de provider liggen die problemen heeft; dat zijn de 2 zaken die ik al ben tegen gekomen toen dit erop kwam,ik kan u verder helaas niet helpen.Ik zou zeggen,kijk eerst eens of het staat ingesteld.Instellingen>algemeen>netwerk>mobiel datanetwerk

fschling 07-10-09 00:00

ja dat had ik allemaal al bekeken.
ik ging vandaag maar naar de iphonewinkel om te kijken of zij iets voor me konden betekenen.
ze raadden me aan de iphone te herstellen in itunes (naar de fabrieksinstellingen) dan zou het allemaal goed komen.
om ene lang verhaal kort te maken kon ik nu mijn agenda (pocketinformer) weer reconstrueren want alle info was weg en het probleem is niet opgelost....
ik heb het idee dat het aan de nieuwe update van de software ligt want tot die tijd ging het allemaal gesmeerd....

ButcherJF 07-10-09 07:21

Dit probleem komt inderdaad vaker voor, en bij zo'n beetje alle firmwareversies. Zoeken naar: pdp levert o.a. dit topic. Misschien dat ergens in de resultaten van de zoekactie je oplossing staat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.