//

Iphone 5s (nieuw uit doosje) behuizing rechterbovenhoek los

Iphone 5s (nieuw uit doosje) behuizing rechterbovenhoek los discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, 20 december iphone 5s 32gb gekocht bij telenet. 24 december op kerstavond iphone uit doosje gehaald en op het eerste zicht niets mis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-15, 00:19
Geronimo92 Geronimo92 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard Iphone 5s (nieuw uit doosje) behuizing rechterbovenhoek los

Hallo allemaal,

20 december iphone 5s 32gb gekocht bij telenet.

24 december op kerstavond iphone uit doosje gehaald en op het eerste zicht niets mis mee en heel content van!

26 december is me tijdens het plakken van de screenprotector opgevallen dat het scherm in de rechterbovenhoek wat los zat en ik dit kon induwen (zie bijlage).

Me laten vertellen dat dit een DOA is en ik gewoon in de telenet winkel deze iphone zou kunnen omruilen voor een nieuwe iphone (binnen de 7 dagen na aankoop). Jammer genoeg 29ste pas naar telenet kunnen gaan.

29 december naar telenet gegaan en iphone laten opsturen. Ze vertelde me dat apple DOA-iphones nooit direct laat omruilen in de winkel, maar ze die eerst moeten opsturen naar apple zodat zij dit kunnen bevestigen. Dit zou ongeveer 1 week duren en dan zou ik bericht krijgen dat ik een nieuwe iphone zou mogen komen afhalen.

Nu is mijn vraag het volgende: krijg ik een volledig nieuwe iphone of gaan ze me een refurbished toestel geven? Ik heb 20 december de prijs betaald voor een volledig nieuwe onbeschadigde iphone waar normaal gezien niets mis mee is. Hopelijk krijg ik nu ook een volledig nieuw ongebruikt toestel? Want hier heb ik natuurlijk voor betaald. Anders had ik van in het begin wel een refurbished toestel gekocht...

Graag verduidelijking aub.

Alvast bedankt,
Geronimo
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0154-1.jpg‎ (24,2 KB, 59x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-15, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo92 Bekijk bericht
Nu is mijn vraag het volgende: krijg ik een volledig nieuwe iphone of gaan ze me een refurbished toestel geven?
Wat was het antwoord van Telenet op die vraag?

Citaat:
Graag verduidelijking aub.
Alleen Telenet of Apple kan dat verduidelijken. Één van die twee zal beslissen of je een nieuw of refurbished toestel krijgt.
  #3  
Oud 04-01-15, 11:05
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb inmiddels al 3 refurbished toestellen omgeruild gekregen en die waren altijd nagelnieuw qua uiterlijk. Mijn vermoeden is dat door Apple gerepareerde toestellen die terug de wereld in gestuurd worden, sowieso een compleet nieuwe behuizing krijgen. Is mijn vermoeden, hoor!
  #4  
Oud 04-01-15, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Is mijn vermoeden, hoor!
Dat vermoeden klopt. Naast een refurbished iPhone 4S (omgeruild) staan er hier ook nog een refurbished AirPort Extreme en Time Capsule (gekocht als gereviseerde toestellen bij Apple). Die dingen zien/zagen er als splinternieuw uit en waren ook dusdanig verpakt.

Maar het woord "refurbished" roept nogal vlug negatieve associaties op. Dat komt misschien omdat iedereen ondertussen een eigen definitie heeft van "refurbished".
  #5  
Oud 04-01-15, 11:35
Geronimo92 Geronimo92 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

Dus volgens jullie mag ik content zijn met een refurbished toestel terwijl ik de prijs van een volledig nieuw ongebruikt toestel in de winkel heb betaald?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2015 om 11:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat was het antwoord van Telenet op die vraag?



Alleen Telenet of Apple kan dat verduidelijken. Één van die twee zal beslissen of je een nieuw of refurbished toestel krijgt.
Telenet vertelde me dat ik een nieuw toestel krijg maar niet in een doosje om uit te pakken. Dus ze kunnen me alles wijsmaken... Van andere ook gehoord dat apple alleen maar gereviseerde toestellen weggeeft bij zo'n problemen. Van daar mijn post. Achja ik zal wel zien wat ze me geven.

Moest er iemand zijn die hier toch meer over weet, ik hoor het graag.

Geronimo
  #6  
Oud 05-01-15, 16:30
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

deze zijn perfecte toestellen niets mis mee en je hebt toch garantie gr anske
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5S los uit de USA boosje iPhone algemeen 3 20-09-13 16:12
iPhone 5 los uit de USA? timmes iPhone algemeen 0 19-09-12 19:23
Behuizing/scherm laat los Kyhd iPhone algemeen 41 15-06-09 16:28
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) desonnaville iPhone algemeen 4 29-01-09 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.