iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s slechte batterij en niet herkend door itunes na update naar 8.1.2 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/161532-iphone-4s-slechte-batterij-niet-herkend-door-itunes-na-update-naar-8-1-2-a.html)

Kamorr 05-01-15 12:07

iPhone 4s slechte batterij en niet herkend door itunes na update naar 8.1.2
 
De iPhone 4S van mijn man is van de week geüpdatet naar 8.1.2 en sindsdien loopt de batterij leeg terwijl je er naar kijkt. En ik kwam erachter dat iTunes de 4s ook niet meer herkent.

Het gaat om iTunes 12.01 en het draait op een Mac (medio 2011) met OSX Yosemite. Kan iemand mij helpen?

ballegooier 05-01-15 14:16

Begin eens met het toestel in dfu ( <- klik op het vraagtekentje of als je dit op je iPhone leest, tik op het woordje 'dfu') te zetten.
Herkent iTunes het toestel dan wel (in recovery mode)?

Maak trouwens eerst even een Back-up van het toestel mvb iCloud!

suzuki2002 05-01-15 18:12

Omdat het toch is toegestaan op het forum .
Mocht je een nieuwe batterij nodig hebben dan kan ik de juiste voor je monteren .
No cure no pay basis .

faire4u 06-01-15 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 989028)
Begin eens met het toestel in dfu ( <- klik op het vraagtekentje of als je dit op je iPhone leest, tik op het woordje 'dfu') te zetten.
Herkent iTunes het toestel dan wel (in recovery mode)?

Maak trouwens eerst even een Back-up van het toestel mvb iCloud!

Hoe kan je een backup maken als itunes je toestel niet ziet?:rolleyes:

Sorry, ik lees nu via Icloud.

ballegooier 06-01-15 22:25

Precies ;)
Al gelukt om het toestel in DFU te krijgen?

Kamorr 10-01-15 09:54

Beste mensen.

Even een update. Telefoon werd 'ineens' weer herkend door iPhone dus had ik de telefoon herstart en geconfigureerd als nieuwe gebruiker. Batterij bleef leeglopen, herkenningsprobleem met iTunes was wel opgelost. Daarna nieuwe batterij erin laten zetten... Batterij bleef leeglopen. Vanmorgen telefoon vanuit de dfu-modus opnieuw gestart en wederom geconfigureerd als nieuwe gebruiker.... Hij staat nu al een kwartier aan en batterij staat nog op 100% dus ik heb goede hoop (voorheen stond hij na een kwartier nietsdoen al op 95%)... Laten we hopen dat het nu gefixt is. Dank voor alle tips over de dfu-modus!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2015 om 10:42 ----------

Wederom een update... Batterij na 1 uur alweer 10 % leeggelopen. Ik word er gek van. Wat kan het toch zijn? Ik heb alle batterijsluipers zoals locatievoorzieningen etc. uitgezet...

Hij loopt volgens mij nog leeg in de vliegtuigstand. En dat met een nieuwe batterij. Wat kan dat zijn. Is er iets hardwarematigs te bedenken wat stuk kan zijn waardoor hij leegloopt?

faire4u 10-01-15 15:01

Probeer eens om je toestem uit te zetten en na een uur kijk je of de batterij een aantal procenten is gedaald. Is dit het geval dan is mijn ervaring dat er iets op het moederbord defect is of mist.

ballegooier 10-01-15 18:23

Wat staat er bij je batterij tijd bij gebruik en stand-by? Zijn die gelijk?
Calibreer je batterij eerst eens. Levert dat niets op, dan vermoed ik toch ook een hardware dingetje, misschien de batterij zelf wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.