Email probleem: "Geen e-mail"
Sinds gisteren heb ik met mijn iphone 6 (IOS 8.1.2) het volgende vervelende probleem met de standaard mailapplicatie.
Als ik de mailapplicatie na een tijdje terug raadpleeg, zijn de mailboxen leeg en staat er de melding "geen e-mail". De mailapplicatie begint dan onmiddellijk de mails binnen te trekken. Dat betekent dus dat de mails (alle mails) elke keer opnieuw binnen getrokken moeten worden. Ik heb in mijn mailapplicatie 2 mailboxen staan (gmail + Hotmail). Ik heb beide accounts verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Heel vervelend. Via google en op dit forum vind ik geen melding van hetzelfde probleem . Zijn er nog mensen die dit ondervinden? En eventuele oplossingen? |
Heeft het op DIE iPHONE wel normaal gewerkt dus??
Is er iets wat je gedaan hebt waardoor het mogelijk anders is komen te staan? Het lijkt alsof je beiden op "POP" hebt staan, terwijl IMAP een betere keuze is. |
Ja het heeft enkele dagen goed gewerkt op deze iphone.
Heb de iphone intussen gejailbreakt maar geen mail tweaks of zo geïnstalleerd. Ik heb de iPhone trouwens ook in safe mode gezet, maar zonder resultaat. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2015 om 19:23 ---------- Waar kan ik het op IMAP instellen? |
Citaat:
Als je POP3 Hotmail gebruikt lijkt het er op dat op de servers de message flags op UREAD (unread) staan (alleen van toepassing op Hotmail). |
En hoe kan ik het omzetten naar imap?
|
Hotmail instellen via de optie 'Outlook.com'
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29. |