iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wat betekent dit icoon? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1616-betekent-icoon.html)

sjowol 30-10-07 15:55

Wat betekent dit icoon?
 
1 Bijlage(n)
af en toe heb ik op mijn iPhone in de taakbalk het volgende symbool staan, het staat rechtsboven, naast mijn batterij indicatie heeft iemand hier enig idee wat het betekend? ik kan het nergens vinden.

dutran 30-10-07 16:34

van je nes, denk ik

sjowol 30-10-07 16:38

uhm.. natuurlijk ***slaat met hoofd op bureau***
THNX!

Jappe 30-10-07 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 11318)
uhm.. natuurlijk ***slaat met hoofd op bureau***
THNX!


He Sjowol, heb jij missn een goede site voor die ROMS? Want ik heb wel NES emulator geinstalleerd maar daaraan heb je nog niks.

sjowol 30-10-07 17:15

yup hier staan echt alle spelletjes:
The Old Computer Dot Com | ROMS | Nintendo NES ROMs |
allen vind ik het niet echt lekker spelen op de iPhone moek zeggen....

Jappe 31-10-07 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 11334)
yup hier staan echt alle spelletjes:
The Old Computer Dot Com | ROMS | Nintendo NES ROMs |
allen vind ik het niet echt lekker spelen op de iPhone moek zeggen....

Werkt dit ook op de iPhone versie 1.1.1? Want ik kan nergens die map vinden waar je die ROM's moet plaatsem :/

dutran 31-10-07 19:48

moet je zelf aanmaken via winscp

andrew12664 18-09-10 13:59

goede morgen,
ik heb een Iphone 3gs gereset,en nu herkent mijn computer de Iphone niet meer,
heb hem ,ook in dfu modes geprobeerd maar niks doet het wie kan mij hiermee helpen op een tip te geven hoe ik die iphone,weer kan gebruikern

Mvrg Andrew

WDS001 18-09-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andrew12664 (Bericht 563908)
Goede middag ,ik heb een icoontje in mijn werkbalk zitten,nl een tel hoorn met 2 rijtjes puntjes eronder wie weet wat dat betekent?
Mvrg Andrew12664

Dat is het icoon van TTY (Instellingen -> Telefoon -> TTY).

andrew12664 21-09-10 09:32

icoon
 
was er al achter gekomen,maar toch bedankt

Mvrg Andrew

andrew12664 25-09-10 16:31

goede middag
heb mijn iphone gereset 3gs 16gb,na reset herkrnt itunes de phone niet meer wie kan me een tip geven,hoe ik hem weer aan de praat krijg,krijg alleeen het icoontje v itunes en stekker en kan alleen ma nood roep bellen:confused:

Stevo 27-09-10 00:33

1 Bijlage(n)
hallo allemaal,

Net voor of na uitkomen van de iphone 4 was er een nieuwsartikel met nieuwe iconen die op de iphone terug te vinden waren.
Zowel mijn vriendin en ik hebben een (no jailbreak) iphone maar ik heb een icoontje meer in mijn statusbalk.

1) iemand die me een link kan geven tot dat artikel. Heb al veel pagina's terug gegaan maar heb het nooit gevonden.

2) iemand die kan zeggen wat het icoontje wil zeggen.

loopezz 27-09-10 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevo (Bericht 570967)
hallo allemaal,

Net voor of na uitkomen van de iphone 4 was er een nieuwsartikel met nieuwe iconen die op de iphone terug te vinden waren.
Zowel mijn vriendin en ik hebben een (no jailbreak) iphone maar ik heb een icoontje meer in mijn statusbalk.

1) iemand die me een link kan geven tot dat artikel. Heb al veel pagina's terug gegaan maar heb het nooit gevonden.

2) iemand die kan zeggen wat het icoontje wil zeggen.

Volgens mij is dat een icoontje dat "Locatievoorzieningen" actief is, zoals voor TomTom, Kompas, enz.

ButcherJF 27-09-10 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevo (Bericht 570967)
hallo allemaal,

Net voor of na uitkomen van de iphone 4 was er een nieuwsartikel met nieuwe iconen die op de iphone terug te vinden waren.
Zowel mijn vriendin en ik hebben een (no jailbreak) iphone maar ik heb een icoontje meer in mijn statusbalk.

1) iemand die me een link kan geven tot dat artikel. Heb al veel pagina's terug gegaan maar heb het nooit gevonden.

2) iemand die kan zeggen wat het icoontje wil zeggen.

Open Safari op je iPhone, klik op het bladwijzericoontje en selecteer onderaan iPhone-gebruikershandleiding. Daar staan ze allemaal in. Tip: zoek in de handleiding op 'Statussymbolen'.

Stevo 27-09-10 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 571026)
Open Safari op je iPhone, klik op het bladwijzericoontje en selecteer onderaan iPhone-gebruikershandleiding. Daar staan ze allemaal in. Tip: zoek in de handleiding op 'Statussymbolen'.

Sorry, dat heb ik daar niet staan.

ButcherJF 28-09-10 07:30

Hmm, oke. Misschien opnieuw instellen dan: help.apple.com/iphone/4/interface/
Dit is weliswaar de handleiding voor de iPhone 4, maar gaat voornamelijk over firmware 4.x.x. Je vindt daar in elk geval de iconen uitgelegd.

Stevo 28-09-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loopezz (Bericht 570995)
Volgens mij is dat een icoontje dat "Locatievoorzieningen" actief is, zoals voor TomTom, Kompas, enz.

Ben er ondertussen achter.
TapTrace Pro stond te draaien op de achtergrond.
Vandaar dat de batterij zo snel op was.

Hoop dat ik dat niet aan mijn factuur zal zien want ik ben een week op reis geweest.

MoRaNi 08-02-11 13:35

Ik heb ook een vraagje,

Ik heb naast de batterij indicatie een hangslot staan.Snap niet hoe die daar nu weer komt, want dit icoontje heb ik nog niet eerder gehad op mijn iphone 4 .
Weet iemand wat dat hangslot inhoud??

Vgr Ton

XIII 08-02-11 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoRaNi (Bericht 639202)
Weet iemand wat dat hangslot inhoud??

Ja.

En als je zelf op dit forum op het woord "pijl" zoekt weet jij het ook meteen... Succes!

MoRaNi 08-02-11 13:54

Klopt had ik gedaan maar zag geen antwoord..................

maar ik zal verder zoeken................

XIII 08-02-11 13:55

Je hoeft maar op de link te klikken die ik als service in mijn vorige post heb gezet... (zoeken op het woord "pijl")

Na correctie dan, want ik had je per ongeluk de verkeerde link gegeven...

Royofzo 10-02-11 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoRaNi (Bericht 639202)
Ik heb ook een vraagje,

Ik heb naast de batterij indicatie een hangslot staan.Snap niet hoe die daar nu weer komt, want dit icoontje heb ik nog niet eerder gehad op mijn iphone 4 .
Weet iemand wat dat hangslot inhoud??

Vgr Ton

Dat is je rotation lock. Dit zorgt ervoor dat bijvoorbeeld je Safari-scherm niet mee kantelt als je de iPhone op z'n zijkant houdt. (Landscape mode)

Dit is aan/uit te zetten door 2 keer snel op je home-knop te drukken, dan komt je multitasking bar omhoog. 'Swipe' deze naar rechts en dan zie je het icoontje staan. Klik erop om het aan/uit te zetten. :P

MoRaNi 10-02-11 18:21

Thx Royofzo!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.