Wat betekent dit icoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) af en toe heb ik op mijn iPhone in de taakbalk het volgende symbool staan, het staat rechtsboven, naast mijn batterij indicatie heeft iemand hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat betekent dit icoon?
af en toe heb ik op mijn iPhone in de taakbalk het volgende symbool staan, het staat rechtsboven, naast mijn batterij indicatie heeft iemand hier enig idee wat het betekend? ik kan het nergens vinden.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
van je nes, denk ik
|
|
||||
|
||||
uhm.. natuurlijk ***slaat met hoofd op bureau***
THNX! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
yup hier staan echt alle spelletjes:
The Old Computer Dot Com | ROMS | Nintendo NES ROMs | allen vind ik het niet echt lekker spelen op de iPhone moek zeggen.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
moet je zelf aanmaken via winscp
|
|
|||
|
|||
goede morgen,
ik heb een Iphone 3gs gereset,en nu herkent mijn computer de Iphone niet meer, heb hem ,ook in dfu modes geprobeerd maar niks doet het wie kan mij hiermee helpen op een tip te geven hoe ik die iphone,weer kan gebruikern Mvrg Andrew Laatst gewijzigd door andrew12664; 21-09-10 om 09:35. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
icoon
was er al achter gekomen,maar toch bedankt
Mvrg Andrew |
|
|||
|
|||
goede middag
heb mijn iphone gereset 3gs 16gb,na reset herkrnt itunes de phone niet meer wie kan me een tip geven,hoe ik hem weer aan de praat krijg,krijg alleeen het icoontje v itunes en stekker en kan alleen ma nood roep bellen |
|
||||
|
||||
hallo allemaal,
Net voor of na uitkomen van de iphone 4 was er een nieuwsartikel met nieuwe iconen die op de iphone terug te vinden waren. Zowel mijn vriendin en ik hebben een (no jailbreak) iphone maar ik heb een icoontje meer in mijn statusbalk. 1) iemand die me een link kan geven tot dat artikel. Heb al veel pagina's terug gegaan maar heb het nooit gevonden. 2) iemand die kan zeggen wat het icoontje wil zeggen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hmm, oke. Misschien opnieuw instellen dan: help.apple.com/iphone/4/interface/
Dit is weliswaar de handleiding voor de iPhone 4, maar gaat voornamelijk over firmware 4.x.x. Je vindt daar in elk geval de iconen uitgelegd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
TapTrace Pro stond te draaien op de achtergrond. Vandaar dat de batterij zo snel op was. Hoop dat ik dat niet aan mijn factuur zal zien want ik ben een week op reis geweest. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een vraagje,
Ik heb naast de batterij indicatie een hangslot staan.Snap niet hoe die daar nu weer komt, want dit icoontje heb ik nog niet eerder gehad op mijn iphone 4 . Weet iemand wat dat hangslot inhoud?? Vgr Ton
|
||||
|
||||
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 08-02-11 om 13:59. Reden: Verbeterde term en link |
|
||||
|
||||
Klopt had ik gedaan maar zag geen antwoord..................
maar ik zal verder zoeken................ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat betekent dit icoon (statusbar)? | Disksoft | iPhone algemeen | 11 | 28-10-10 18:27 |
Wat betekent dit? | ReneJongsma | Archief | 1 | 13-10-10 18:41 |
raar icoon statusbar, wat betekent dit? | desonnaville | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 08:38 |
wat betekent dit? | MCMRTN | Jailbreak | 3 | 15-06-10 20:47 |
|
|