iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HELP iphone 6 scherm/touchscreen kapot (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/161663-help-iphone-6-scherm-touchscreen-kapot.html)

mgr 10-01-15 18:39

HELP iphone 6 scherm/touchscreen kapot
 
hallo,

mijn iphone 6 is kapot gevallen, 3 kwart van het scherm is niet meer te lezen en het stukje waar je nog wel wat ziet verspringt hele tijd.

ik kan m dus niet meer ontgrendelen en ook niet op 'vertrouw deze computer' klikken.

ik wil alleen mn foto's overzetten naar mn macbook maar ik moet eerst op 'vertrouw deze computer' klikken op mn iphone.

iemand een idee of een ander programma waarbij dat niet nodig is?

alvast bedankt

mgr 12-01-15 18:41

niemand een idee??

Guest-20180925190238 12-01-15 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mgr (Bericht 989407)
iemand een idee of een ander programma waarbij dat niet nodig is?

Elk alternatief programma, ook OS X Fotolader en iPhoto, maakt gebruik van onderliggende functies van iTunes. Als je niet op 'vertrouw deze computer' kan klikken gaan ook de onderliggende functies van iTunes niet werken.

Als je op die iPhone Fotostream hebt ingeschakeld en je dit ook in iPhoto op de Mac hebt gedaan zouden alle foto's in iPhoto moeten staan. Één gebeurtenis per maand.

mgr 13-01-15 00:27

oke bedankt, heb fotostream niet aanstaan.

had alleen gehoopt dat er een programma zou zijn waarmee je de foto's er nog wel mee af kan krijgen.

aqua27 14-01-15 13:22

Als je je scherm zelf zou herstellen, of laat herstellen, zou je normaal niks kwijt mogen zijn.
Tenzij je dit officieel via Apple doet (ik meen dat zij je iPhone wissen).

Althans zo was het toen ik dit bij mijn iPhone 4 heb gedaan. Gewoon scherm zelf vervangen en opnieuw opgestart.

ihulpdotnet 14-01-15 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aqua27 (Bericht 989707)
Als je je scherm zelf zou herstellen, of laat herstellen, zou je normaal niks kwijt mogen zijn.
Tenzij je dit officieel via Apple doet (ik meen dat zij je iPhone wissen).

Althans zo was het toen ik dit bij mijn iPhone 4 heb gedaan. Gewoon scherm zelf vervangen en opnieuw opgestart.

Helaas zal zij bij het opsturen naar apple wel alles kwijt zijn. deze word namelijk leeg gehaald of zelfs vervangen voor een ander toestel.

Het enige wat ik kan bedenken is inderdaad als je een icloud backup hebt.
om deze op het gerepareerde toestel terug te zetten of zelfs op een andere iphone ipad die je (mag / kan ) lenen van iemand.

verder als je het nog voor elkaar krijgt om in instellingen>icloud>foto> de foto delen beta aan te zetten. kan je eventueel zo nog wat foto's via icloud.com halen. of indien je windows hebt via de icloud software .

hopelijk kom je er verder mee het is altijd erg als je foto's verliest.

mocht je nog vragen hebben pm me gerust even.

mgr 14-01-15 23:04

bedankt voor de reacties, mn iphone is gisteren opgehaald, en morgen wordt er een nieuwe bezorgd. (de iphone zelf was ook verbogen, dus alleen het scherm vervangen zou t niet worden)

ik sluit mn iphone af en toe wel s aan en dan zet ik alle foto's ook in iphoto, dus verlies gelukkig niet al mn foto's.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.