iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone geluid doet het niet help ! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/161676-iphone-geluid-doet-niet-help.html)

sjorsstoel 11-01-15 13:30

Iphone geluid doet het niet help !
 
goedemiddag,

mijn iphone 5s geeft geen geluid meer tijdens het muziek ed afspelen.

met oordopjes doet hij het wel. als ik bel hoor ik niets tenzij ik hem op luidspreker zet. ook tijdens het verzetten van mijn volume bij instellingen hoor ik geluid.
dit heeft er zeker mee te maken dat mijn iphone denkt dat er oordopjes in zitten ?

iemand een handig tip hoe ik dit kan oplossen ? heb hem al naar een paar maanden terug gezet en opnieuw opgestart, beiden geen effect.

of is het toch een ander probleem ? zo ja enig idee hoe ik dat kan oplossen? het is volgens mij sinds gister avond weet het niet meer zeker.

iedereen alvast bedankt !

munchy 12-01-15 03:15

Ik heb dit ook gehad met mijn iphone 4.
Als je met google zoekt zie je dat sommige mensen het problemen opgelost hebben door je koptelefoonstekkertje er een paar keer in en weer uit te doen.
Bij mij hielp dit niet.
Ik heb destijds de iphone compleet gereset, dus terug naar fabrieksinstellingen.
Daarna was het probleem weg.

Succes

trimix 12-01-15 08:20

of is ie gevallen ? als dat niet lukt met die koptelefoon stekker dan is je speaker onderin kapot of los
de speaker maakt contact op de flatcabel van de dockconnector

suzuki2002 12-01-15 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjorsstoel (Bericht 989449)
goedemiddag,

mijn iphone 5s geeft geen geluid meer tijdens het muziek ed afspelen.

met oordopjes doet hij het wel. als ik bel hoor ik niets tenzij ik hem op luidspreker zet. ook tijdens het verzetten van mijn volume bij instellingen hoor ik geluid.
dit heeft er zeker mee te maken dat mijn iphone denkt dat er oordopjes in zitten ?

iemand een handig tip hoe ik dit kan oplossen ? heb hem al naar een paar maanden terug gezet en opnieuw opgestart, beiden geen effect.

of is het toch een ander probleem ? zo ja enig idee hoe ik dat kan oplossen? het is volgens mij sinds gister avond weet het niet meer zeker.

iedereen alvast bedankt !


Ik zou je graag willen helpen , maar je roept tegenstrijdige zaken.
Je 5s geeft geen geluid meer tijdens muziek afspelen ed.
Maar tijdens bellen hoor je de luidspreker wel, maar niet via de oorspeaker.

ballegooier 12-01-15 09:00

Dat zou toch best kunnen?

Ik had dat met mijn 4S ook: luidspreker deed het niet, maar met bellen wel. De dock connector was stuk en de iPhone dacht dat die op een externe speaker / accessoire aangesloten was. Geen volume slider te zien, reageerde niet op volume knoppen en geen geluid bij muziek, film etc maar wel bellen over luidspreker en bv de wekker....

sjorsstoel 20-01-15 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 989500)
Ik zou je graag willen helpen , maar je roept tegenstrijdige zaken.
Je 5s geeft geen geluid meer tijdens muziek afspelen ed.
Maar tijdens bellen hoor je de luidspreker wel, maar niet via de oorspeaker.

Ja dat is het probleem juist, met luidspreker bedoel ik bellen over de luidspreker.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.