//

iPhone van abonnement doorverkopen

iPhone van abonnement doorverkopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een vraag. Ik heb bij een KPN-abonnement een iPhone 6 gekregen. Nu heb ik zelf al een 5S toestel en vindt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-15, 14:55
Marcus1983 Marcus1983 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard iPhone van abonnement doorverkopen

Beste forumleden,

Ik heb een vraag. Ik heb bij een KPN-abonnement een iPhone 6 gekregen. Nu heb ik zelf al een 5S toestel en vindt ik hem uiteindelijk te groot om zelf te gebruiken. Op 1 dag liet ik hem al bijna twee keer vallen. Nu wil ik deze doorverkopen. Het is echter een toestel die bij mijn abonnement hoort. Hoe zit het met garantie voor de koper. Ik heb alleen van KPN een bevestiging van de bestelling. Hier staan vertrouwelijke gegevens (Banknummer, NAW etc.). Die wil ik niet zomaar doorgeven. Kan ik deze wegstrepen?
Daarnaast staat er alleen op iPhone 16GB goud. Geen imei nummer. Hoe werkt dit dat met garantie.
Alvast bedankt.
Mvg,
Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-15, 17:03
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Apple garantie verloopt via imei nr je hebt dus geen bon nodig het eerste jaar. Je kan dan na een afspraak te hebben gemaakt bij de Apple store terecht met je iPhone.
  #3  
Oud 14-01-15, 20:41
jvd1971 jvd1971 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 21
Standaard

Maar hoe zit het dan met garantie voor na het 1e jaar. Apple verwijst je door naar de verkoper, als deze niet is aangekocht via de Apple Store
  #4  
Oud 14-01-15, 22:09
ihulpdotnet ihulpdotnet is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvd1971 Bekijk bericht
Maar hoe zit het dan met garantie voor na het 1e jaar. Apple verwijst je door naar de verkoper, als deze niet is aangekocht via de Apple Store
Klopt garantie gaat wel even voor opheldering op serienummer bij Apple .

Je hebt inderdaad 1 jaar garantie bij Apple en daarna je consumenten recht garantie . Wat inderdaad ook bij de wederverkoper verhaald moet worden .

KPN kan inderdaad na 1 jaar om de bon gaan vragen . Als er iets met het toestel is .

Nu is aan jezelf of jij dat aan jou verkoper ook mee geeft of niet . Dat is namelijk wel het risico voor een koper van 2de hands spullen .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijs iPhone 5S in combinatie met abonnement / welk abonnement neem jij? Joy91 Koopinformatie Nederland 14 17-10-13 22:07
iPhone 3GS: unlocked iphone doorverkopen tgc_9012 Unlock 1 01-11-11 10:24
iphone doorverkopen instellingen vanulle Koopinformatie Nederland 3 27-08-10 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.