//

onjuiste leeftijd in apple-id

onjuiste leeftijd in apple-id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oude Iphone doorgegeven aan mijn zoon. Ik heb voor hem een eigen Apple-id aangemaakt. Ik denk dat ik daarbij iets gemist heb, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-15, 18:20
Dek Dek is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 4
Standaard onjuiste leeftijd in apple-id

Ik heb mijn oude Iphone doorgegeven aan mijn zoon. Ik heb voor hem een eigen Apple-id aangemaakt. Ik denk dat ik daarbij iets gemist heb, want toen ik hem toevoegde aan mijn family sharing groep stond onder zijn naam dat hij volwassen is. Dat is niet handig want nu kan ik niet instellen dat Appstore aankopen met mijn toestemming mogen plaatsvinden.
Ik ben in zijn apple-id ingelogd maar kan nergens vinden hoe ik zijn leeftijd kan instellen.

Weet iemand dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-15, 19:32
PeterNL070 PeterNL070 is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 36
Standaard

https://appleid.apple.com log daar in en ga vervolgens naar Wachtwoord en beveiliging. Antwoord daar de beveiligings vragen en je kan de geboortedatum aan passen.
  #3  
Oud 16-01-15, 20:03
Dek Dek is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 4
Standaard

Dit lijkt er meer op!, Als ik de beveiligingsvragen beantwoord komen er inderdaad meer velden die je kunt aanpassen. Ook het geboortedatum. Alleen als ik die aanpas krijg ik de melding: U kunt op dit moment uw geboortedatum niet wijzigen.

Kwestie van het op een ander moment proberen?
  #4  
Oud 16-01-15, 20:05
PeterNL070 PeterNL070 is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dek Bekijk bericht
Dit lijkt er meer op!, Als ik de beveiligingsvragen beantwoord komen er inderdaad meer velden die je kunt aanpassen. Ook het geboortedatum. Alleen als ik die aanpas krijg ik de melding: U kunt op dit moment uw geboortedatum niet wijzigen.

Kwestie van het op een ander moment proberen?
Ja ik denk dat je misschien een x aantal uur moet wachten alvorens het gewijzigd kan worden?
  #5  
Oud 16-01-15, 20:20
Dek Dek is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 4
Standaard

OK, ik ga het gewoon af en toe eens proberen. Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval!
  #6  
Oud 23-02-15, 22:39
Rickapp Rickapp is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard geboortedatum wijzigen

Hoi, is het al gelukt met het wijzigen van de geboortedatum. Ben er nu een avond mee bezig om uit te zoeken hoe die datum gewijzigd kan worden in je apple id. Kom wel uit bij de Geboortedatum maar wanneer ik deze wijzig (na invoer controlevragen) krijg ik steeds de melding "U kunt op dit moment uw geboortedatum niet wijzigen".
Ik moet dat doen zodat ik Gezinsdelen goed kan beheren.
  #7  
Oud 24-02-15, 11:02
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Is het niet zo dat je een (speciaal) kinderaccount (<13 jaar) alleen maar kan aanmaken als family manager? En dat je dus specifiek moet aangeven dat het een child account is?
  #8  
Oud 04-03-15, 11:29
Dek Dek is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 4
Standaard

"U kunt op dit moment uw geboortedatum niet wijzigen." Is een melding die je krijgt als het geboortejaar aangeeft dat de persoon jonger is dan 13 jaar inderdaad. Ik heb gewoon gejokt en m'n zoon een jaar ouder gemaakt. Dan lukt het wel. Ik wist niet van een kinderaccount af. Straks is hij toch vanzelf 13 en kan ik het weer aanpassen.
  #9  
Oud 10-06-20, 17:54
mackaaij mackaaij is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2020
Berichten: 34
Standaard

Ik heb in een poging Apple Pay te activeren voor een kind wel gezien dat Apple Support de mogelijkheid tot het wijzigen van de geboortedatum kan activeren. Kind moet dat verzoek van Apple accepteren en kan vervolgens de geboortedatum corrigeren. Dat moet je tenslotte als ouder bekrachtigen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
leeftijd Iphone hans1965 iPhone algemeen 5 11-08-15 17:24
Onjuiste wachtwoord putnik iPad algemeen 1 17-10-14 23:29
Onjuiste verjaardag Outlook MauRisico iTunes 1 29-09-10 11:25
Leeftijd i.v.m iPhone | Fs StYleZ Archief 30 19-02-09 07:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.