//

iPad sluit telkens alle apps af

iPad sluit telkens alle apps af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al even iOS 8 op mijn iPad staan, en ik heb hier al even last van. Mijn iPad sluit telkens alle apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-15, 23:40
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard iPad sluit telkens alle apps af

Beste,

Ik heb al even iOS 8 op mijn iPad staan, en ik heb hier al even last van. Mijn iPad sluit telkens alle apps af als ik iets anders doe. Als ik bijvoorbeeld een filmpje op YouTube aan het bekijken ben, even naar safari ga om iets op te zoeken, en na 2 minuten keer ik terug naar de YouTube app, moet die weer helemaal opnieuw opstarten en kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen kijken naar dat filmpje. Dit is zo bij alle apps. Dit is zeer vervelend, dat geeft natuurlijk het gevoel dat de iPad zeer traag is. Als ik het me goed herinner had ik dit probleem niet in iOS 7. Heeft dit iets te maken met het RAM geheugen of kan dit opgelost worden?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-15, 15:34
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Dat is naar mijn weten gewoon normaal. Het kan natuurlijk dat jouw iPad 2 wat trager is geworden bij de overstap van iOS 7 naar iOS 8. Hij komt al uit 2011.

Er zijn apps die op de achtergrond doorgaan met waar ze mee bezig waren (apps zoals Shazam).

Ik denk dat je er niet iets aan kunt doen. Het is wat het is.
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet sluit zich telkens af votulaster iPad algemeen 6 15-07-12 17:39
Windows: iTunes downloadt alle app's telkens opnieuw bij syncro, help! kprs iTunes 0 04-06-12 13:09
na aanzetten telkens alle mail binnen woutje iPhone algemeen 6 16-01-10 17:55
Bij syncen worden telkens alle Apps verwijderd ReinB iTunes 4 10-09-08 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.