Agenda-uitnodiging niet bij "Inkomend", wel via mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wanneer iemand mij via zijn/haar iPhone een uitnodiging verstuurd komt deze uitnodiging niet terecht in mijn iPhone-agenda via "Inkomende" maar wel via e-mail. Citaat: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda-uitnodiging niet bij "Inkomend", wel via mail
Hallo,
wanneer iemand mij via zijn/haar iPhone een uitnodiging verstuurd komt deze uitnodiging niet terecht in mijn iPhone-agenda via "Inkomende" maar wel via e-mail. Citaat:
De persoon die een mail stuurt naar mij heeft een gmailadres... Iemand die weet hoe ik dit wel in m'n iPhone-agenda via "inkomend" krijg? Ter info, via deze LINK kom je bij een gelijkaardig probleem, maar er werd niet tot een oplossing gekomen omdat de persoon in kwestie niet antwoordde... Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-niet-ios.html |
|
|||
|
|||
Dit komt dus waarschijnlijk doordat de persoon die mij een uitnodiging zendt zijn/haar Google Calender gelinkt heeft aan de iPhone agenda? Heeft dus niets met mijn instellingen te maken?
Enig idee hoe ik dit dan toch gemakkelijk in mijn agenda kan krijgen via mijn mail op iPhone, zonder een PC te gebruiken?? (bestand .ics als bijlage in mail) |
|
|||
|
|||
Ook dat kan je niet instellen op de iPhone. De Goegel CalDAV servers zullen een .ics event moeten opsturen via mail. Misschien dat de uitnodigende partij dat kan instellen. Heb geen ervaring met Gmail en tuti quanti. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik deze in m'n agenda krijgen, of geen mogelijkheden? Alvast bedankt voor je snelle replies! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
agenda, inkomend, melding, uitnodiging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda -> Inkomend -> Nieuw : "Geen uitnodigingen" | AvV | iPhone algemeen | 1 | 08-10-14 20:49 |
"e-mail,contacten,agenda's" verdwijnt zodra ik erop klik | Cinthalinders | iPad algemeen | 10 | 17-05-12 20:21 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Aanduiding "inkomend bericht" klopt niet. | TVC | iPhone algemeen | 2 | 29-12-09 21:39 |
Ander geluid bij ontvangen "nieuwe E-mail" | iphonefriend | Archief | 2 | 15-04-08 17:14 |
|
|