//

Agenda-uitnodiging niet bij "Inkomend", wel via mail

Agenda-uitnodiging niet bij "Inkomend", wel via mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wanneer iemand mij via zijn/haar iPhone een uitnodiging verstuurd komt deze uitnodiging niet terecht in mijn iPhone-agenda via "Inkomende" maar wel via e-mail. Citaat: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-15, 13:31
Morsyd Morsyd is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Agenda-uitnodiging niet bij "Inkomend", wel via mail

Hallo,

wanneer iemand mij via zijn/haar iPhone een uitnodiging verstuurd komt deze uitnodiging niet terecht in mijn iPhone-agenda via "Inkomende" maar wel via e-mail.

Citaat:
"Uitnodiging van Google Agenda

Je ontvangt dit e-mailbericht in het account xxxxxx@hotmail.com omdat je een deelnemer bent voor deze afspraak.

Als je geen meldingen meer wilt ontvangen voor deze afspraak, kun je deze afspraak weigeren. Je kunt je ook aanmelden voor een Google-account op https://www.google.com/calendar/, zodat je de instellingen voor meldingen kunt beheren voor je gehele agenda."
Mijn e-mailadres is dus een hotmailadres, en dat e-mailadres is dus ook mijn icloud-adres...
De persoon die een mail stuurt naar mij heeft een gmailadres...

Iemand die weet hoe ik dit wel in m'n iPhone-agenda via "inkomend" krijg?

Ter info, via deze LINK kom je bij een gelijkaardig probleem, maar er werd niet tot een oplossing gekomen omdat de persoon in kwestie niet antwoordde...

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-15, 13:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morsyd Bekijk bericht
Ter info, via deze LINK kom je bij een gelijkaardig probleem, maar er werd niet tot een oplossing gekomen omdat de persoon in kwestie niet antwoordde...
Hier is er nog eentje:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-niet-ios.html
  #3  
Oud 21-01-15, 13:40
Morsyd Morsyd is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Dit komt dus waarschijnlijk doordat de persoon die mij een uitnodiging zendt zijn/haar Google Calender gelinkt heeft aan de iPhone agenda? Heeft dus niets met mijn instellingen te maken?
Enig idee hoe ik dit dan toch gemakkelijk in mijn agenda kan krijgen via mijn mail op iPhone, zonder een PC te gebruiken?? (bestand .ics als bijlage in mail)
  #4  
Oud 21-01-15, 13:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morsyd Bekijk bericht
Enig idee hoe ik dit dan toch gemakkelijk in mijn agenda kan krijgen via de mail?? (bestand .ics als bijlage in mail)
Ook dat kan je niet instellen op de iPhone. De Goegel CalDAV servers zullen een .ics event moeten opsturen via mail. Misschien dat de uitnodigende partij dat kan instellen. Heb geen ervaring met Gmail en tuti quanti. Succes verder.
  #5  
Oud 21-01-15, 14:00
Morsyd Morsyd is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De Goegel CalDAV servers zullen een .ics event moeten opsturen via mail.
Misschien was ik niet zo duidelijk... er is wel degelijk een .ics-bijlage toegevoegd aan de mail hoor
Kan ik deze in m'n agenda krijgen, of geen mogelijkheden?
Alvast bedankt voor je snelle replies!
  #6  
Oud 21-01-15, 14:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morsyd Bekijk bericht
Kan ik deze in m'n agenda krijgen, of geen mogelijkheden?
Ah! OK! Als je op die .ics bijlage klikt zou de agenda moeten openen en kan je de afspraak importeren.
Reageren

Labels
agenda, inkomend, melding, uitnodiging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda -> Inkomend -> Nieuw : "Geen uitnodigingen" AvV iPhone algemeen 1 08-10-14 19:49
"e-mail,contacten,agenda's" verdwijnt zodra ik erop klik Cinthalinders iPad algemeen 10 17-05-12 19:21
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Aanduiding "inkomend bericht" klopt niet. TVC iPhone algemeen 2 29-12-09 20:39
Ander geluid bij ontvangen "nieuwe E-mail" iphonefriend Archief 2 15-04-08 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.