//

Iphone geblokkeerd - niet aangesloten op Internet

Iphone geblokkeerd - niet aangesloten op Internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Mijn Iphone is geblokkeerd, omdat ik een verkeerde code heb ingevoerd. Dit is gebeurd nadat ik een volledige herstel op mijn Iphone 4s heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-15, 15:00
iraak iraak is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone geblokkeerd - niet aangesloten op Internet

Hi,

Mijn Iphone is geblokkeerd, omdat ik een verkeerde code heb ingevoerd. Dit is gebeurd nadat ik een volledige herstel op mijn Iphone 4s heb uigevoerd.

Bij mij weten heb ik dezelfde code ingevoerd. Deze wordt dus niet meer geaccepteerd. Ook 0000 of de code van mijn vrouw (haal ze nog wel eens door elkaar) werkt ook niet.

Ik heb geprobeerd om via icloud te herstellen, maar het toestel is niet met Internet verbonden. Dus dat lukt niet.

Ik heb vervolgens geprobeerd om via Itunes te koppelen. Daarvoor moest ik eerst Itunes installeren op mijn laptop, maar dat lukt ook niet. Intunes zegt dat het toestel vergrendeld is en dat ik eerst moet ontgrendelen.

Dus hoe nu verder. Mis ik iets in het proces? Ik snap er niets van. Vooral de code niet. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ik een andere code heb ingevoerd. Sterker nog, volgens mij heb ik na het herstel ook al eens de ontgrendelcode moeten invullen.

Anyway, wie heeft de oplossing?

Alvast dank

gr Bjorn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-15, 09:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Zet 'm in dfu <- (klik op het woordje of op het blauwe vraagtekentje wat dat is) en herstel het toestel via iTunes.

Probeer daarna een backup terug te zetten mbv iCloud als je dat aan had staan (back-up via iTunes op je computer had je denk ik niet, aangezien je schrijft dat je iTunes daarop niet geïnstalleerd had).

De toegangscode wordt dan niet mee terug gezet met de back-up; iOS zal je vragen een nieuwe in te stellen.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 26-01-15 om 09:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De aangesloten Iphone kan niet worden geidentificeerd Naish iPhone algemeen 30 13-08-18 21:28
iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet kami124 iPhone algemeen 5 17-11-11 07:31
Iphone 3GS accessoire niet ondersteunt melding blijft terug keren niet aangesloten jake020 iPhone algemeen 1 05-09-11 14:45
Iets aangesloten maar niks aangesloten rbproject iPhone algemeen 9 04-11-08 18:55
Windows: Ik krijg mijn iphone niet aangesloten op Vista. dsteenbergen Desktop-applicaties 11 04-04-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.