//

Verkeerde adres vanuit Apple na reparatie

Verkeerde adres vanuit Apple na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Op mijn Iphone zat nog garantie. Vervolgens is die opgehaald door UPS. 10 dagen geleden heeft Apple de zending al retour gestuurd. Al snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-01-15, 18:37
stann stann is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard Verkeerde adres vanuit Apple na reparatie

Beste,

Op mijn Iphone zat nog garantie. Vervolgens is die opgehaald door UPS. 10 dagen geleden heeft Apple de zending al retour gestuurd. Al snel bleek dat het om een verkeerd adres gaat. Ik heb hierover al na enkele dagen contact gehad. Toen hebben ze het adres veranderd. Nu heb ik de Iphone nog steeds niet terug. Net heb ik weer contact gehad. En nu gaat het goed komen zeggen ze (zeiden ze toen ook al). Weet iemand of Apple speciale compensatieregelingen heeft? Ik ben niet zo tevreden over de service namelijk.
Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld een nieuwe Iphone tegen een gereduceerde prijs. Weet iemand waar ik aan kan denken bij compensatie. Hoe ze dit doen en in welke vorm?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-15, 19:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stann Bekijk bericht
Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld een nieuwe Iphone tegen een gereduceerde prijs.
Stop maar met zitten denken:



https://www.apple.com/legal/warranty...-warranty.html
  #3  
Oud 27-01-15, 10:33
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ze doen wel eens aan compensatie maar passend aan wat er gebeurd is en de regels daarin zijn enkel aangescherpt.
  #4  
Oud 27-01-15, 10:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Huh? Begrijp ik het nou goed dat als Apple iets opstuurt naar jou en het raakt kwijt dat je dan pech hebt?
Ik dacht dat de verzender verantwoordelijk was voor hoe een product bij de ontvanger terecht komt.

Of heb je per ongeluk zelf een verkeerd adres opgegeven bij Apple / UPS, @stann?
  #5  
Oud 27-01-15, 11:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Huh? Begrijp ik het nou goed dat als Apple iets opstuurt naar jou en het raakt kwijt dat je dan pech hebt?
Als Apple iets naar een verkeerd adres stuurt heeft men geen pech. Apple moet er dan voor zorgen dat het toestel naar het juiste adres verzonden wordt. En dat doet Apple blijkbaar ook.

Maar als compensatie voor de vertraagde terugzending nog een tweede toestel verlangen met korting? Dat feest gaat niet door. Daar ben ik heel zeker van.
  #6  
Oud 27-01-15, 11:50
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@Stann, compensatie is één, jezelf rijk rekenen is twee....

Als Apple iets fout gedaan heeft zou ik eerder een tegoed bonnetJE iTunes verwachten.
  #7  
Oud 27-01-15, 17:30
stann stann is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

De telefoon is gewoon opgehaald bij mij. Alleen Apple heeft dus het verkeerde adres ingevoerd bij het terugzenden. Nu staat er bij mijn track&trace code van UPS dat het pakket vermist is. Apple is dit nu ook aan het onderzoeken. Er wordt straks weer contact met me opgenomen als het goed is. Maar ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat het adres onjuist is. Het vervelende is ook dat mijn contactpersoon uit Nederland mij vertelt dat ik alles met een medewerker van Apple moet doen die in Ierland zit. Ze spreekt ook nog gebrekkig Nederlands. Erg vervelend allemaal....
  #8  
Oud 27-01-15, 17:38
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ze zullen alles willen onderzoeken idd.
Er ziin wel Nederlanders te spreken hoor heb er twee gesproken met flink accent.
Ben wel erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Hou je ons op de hoogte?
  #9  
Oud 27-01-15, 17:43
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Als je iphone daadwerkelijk vermist is en niet meer boven water komt dan denk ik dat Apple je een nieuwe gaat geven, na de onderzoek.
  #10  
Oud 28-01-15, 23:52
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

En nog nieuws?
  #11  
Oud 29-01-15, 00:57
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als Apple iets naar een verkeerd adres stuurt heeft men geen pech. Apple moet er dan voor zorgen dat het toestel naar het juiste adres verzonden wordt. En dat doet Apple blijkbaar ook.
Dat klinkt een stuk vertrouwder in de oren. Ik heb dan toch dat stukje reglement verkeerd zitten interpreteren
Hele opluchting.

En ik dacht dat @stann akkoord wilde gaan met zelf nog een keer een iPhone kopen weliswaar tegen gereduceerd tarief. Maar nu lees ik dat @stann dit als compensatie wil hebben, naast/bovenop dat hij zijn zoekgeraakte toestel vervangen krijgt.

Lezen is toch een kunst
  #12  
Oud 29-01-15, 14:46
stann stann is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

Heb helaas nog steeds niks gehoord. In mijn track&trace code staat nog steeds dat het pakket vermist is. Dinsdag zou mijn contactpersoon terugbellen. Is ook niet gedaan. Heb een mail gestuurd en al paar keer voicemail ingesproken, maar nog steeds geen reactie...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2015 om 14:51 ----------

Net contact gehad. Ze had het doorgegeven aan de 'directeur' zei ze. Er is alleen niks gebeurd. Om 5 uur neemt ze weer contact met mij op. Dan heeft ze als het goed is ook nog contact gehad met UPS.
  #13  
Oud 29-01-15, 17:05
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ze doen in ieder geval hun best om te achterhalen waar het fout gaat.
Zomaar een nieuwe sturen is niet gelijk de eerste stap eerst uitzoeken waar het mis is gegaan.
  #14  
Oud 29-01-15, 22:13
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

En ben je gebeld?
  #15  
Oud 30-01-15, 14:26
stann stann is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

Ik ben gebeld. Ze gaan eindelijk een nieuwe sturen naar het goede adres! Als het goed is ontvang ik die maandag. Als ik de telefoon ontvang dan kan ik terugbellen en gaat ze kijken wat ze nog voor me kan doen.
  #16  
Oud 30-01-15, 14:34
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Op zich niet verkeerd om een hele nieuwe te krijgen toch?

Ben beneiwud of ze je nog wat extra s aanbieden maar dat moet je dus nog even afwachten!
  #17  
Oud 30-01-15, 16:33
stann stann is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

Is zeker niet verkeerd. Maar het zou ook raar zijn als ze niks zouden doen toch? En meestal is het toch een refurbished die ze sturen toch? Ik zal jullie op de hoogte houden wat de compensatie betreft!
  #18  
Oud 05-02-15, 21:24
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Inmiddels al wat nieuws?
  #19  
Oud 07-02-15, 14:28
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

@Stann en hoe is het afgelopen?
  #20  
Oud 10-02-15, 21:56
stann stann is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

Heb gisteren eindelijk een nieuwe Iphone 5s gekregen. Moet nog contact opnemen voor de compensatie. Heb er nog geen tijd voor gehad..
Reageren

Labels
garantie, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer deedhetzelf iPhone algemeen 3 26-01-14 12:40
glas reparatie adres? 3G 313lou iPhone algemeen 0 23-09-11 18:40
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer Werner1963 iPhone Navigatie 2 20-05-11 09:47
Reparatie adres Iphone 4 MvdM iPhone algemeen 2 07-09-10 09:44
Iphone kopen vanuit BE via apple store en US Adres djkrikke Archief 5 23-02-08 01:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.