//

agenda

agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn agenda een afspraak inzet Dan zegt dat mobile date is uitgeschakeld voor Agenda Kan ik deze melding helemaal uitzetten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-15, 11:53
Marcel20vt Marcel20vt is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 81
Standaard agenda

als ik mijn agenda een afspraak inzet
Dan zegt dat mobile date is uitgeschakeld voor Agenda
Kan ik deze melding helemaal uitzetten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-15, 12:53
Youri91 Youri91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 20
Standaard

Hoi Marcel20vt,

Ik wil je graag helpen met je probleem. Als ik het goed begrijp wil je gewoon niet dat je de melding krijgt met daarin de boodschap dat mobiele data is uitgeschakeld voor de agenda?

De melding kan je helaas niet uitschakelen, wel kan je kijken waar de melding vandaan komt om op deze manier ervoor te zorgen dat hij niet meer zal verschijnen. Waarschijnlijk heb je een agenda toegevoegd die verbinding probeert te maken met een server, om de nieuwe afspraak te synchroniseren. Sla je de afspraak op in de standaard agenda of in een andere agenda? Wanneer je niet wilt dat de melding in beeld komt, kan je het beste alleen lokale agenda's gebruiken. Zorg er ook voor dat de standaard agenda ingesteld staat op een agenda die geen internetverbinding nodig heeft voor synchronisatie.

Laat maar weten of het gelukt is om de melding te laten verdwijnen op deze manier.
  #3  
Oud 27-01-15, 12:57
Marcel20vt Marcel20vt is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 81
Standaard

oke bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren ManonJ iCloud 2 10-10-13 15:36
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 15:48
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 18:19
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.