//

Apple vs Android

Apple vs Android discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kimiferrari Als je de test van Tweakers bekijkt zie je dat de Moto G zelfs slechter presteert dan de iPhone 5S: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 29-01-15, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimiferrari Bekijk bericht
Als je de test van Tweakers bekijkt zie je dat de Moto G zelfs slechter presteert dan de iPhone 5S:
Hartelijk dank voor die benchmarks. Nu weten we eindelijk over welke "cijfers" we praten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-01-15, 10:48
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misterx2 Bekijk bericht
Maar als ik dit zo hoor, ik geraak gemiddeld 2 à 3 dagen ver met mijn Moto G qua batterij. Dan zou dit van iphone 1 à 2 dagen moeten zijn of misschien wel quasi hetzelfde als nu met mijn Moto G?

Tja, ik heb nog nooit minder als 1 dag gehad. 2 dagen met 1 lading lukt mij altijd nog makkelijk.
Maar alles hangt en/of staat met je gebruik.

Ik weet niet of je op je motorola kunt zien hoelang je hem gebruikt ? En wat de standbytijd is ? Daar moet je het mee gaan vergelijken. Maar qua telefoon weet je niet wat je overkomt, want het werkt zo heerlijk soepel.
Loopt niet vast, geen gekke dingen, ja ook wat beperkingen maar daar kan ik prima mee leven.

succes met je keuze.
Hier 2 screenshots over de stand-by en dergelijke, weet niet hoe het met Iphone zit, beter of slechter dan mijn MotoG? Oordeel zelf maar: http://www.mupload.nl/img/qawgvryd8so.png & http://www.mupload.nl/img/pasxz9i7jig.png
  #43  
Oud 29-01-15, 10:50
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Hier ook alles van Telenet... Behalve het iPhone abonnement... Daar zitten we bij Mobistar...Maar da's een andere discussie hoewel je altijd beter af bent als je de iPhone via de Apple Store koopt...
  #44  
Oud 29-01-15, 20:09
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misterx2 Bekijk bericht
Je bent bang voor de batterijduur, dat was ik ook...

Ik heb zelf in december de 5s gekocht, mooie telefoon, met een groter scherm als de 4s (van 3,5 naar 4 inch).

Om je een idee te geven over de batterijduur:
4g en Wi-Fi aan, gebruiksduur gemiddeld 6 uur, standbytijd 2 dagen. ( 3 dagen tik ik soms wel aan als ik hem naar de 5% laat lopen.)
Maximaal 7,5 uur gebruiksduur en 3 dagen standby gehaalt en toen was die leeg

Gebruik: Facebook, whatsapp, nu.nl, instagram, twitter, en uiteraard bellen
Geen spelletjes dus, en als ik runtastic aanzet, dan moet ik hem 1x per 2 dagen opladen

Ik ben er zeer blij mee, want ik hoef dat ding niet elke dag aan de lader te gooien!
Hier 2 screenshots over de stand-by en dergelijke, weet niet hoe het met Iphone zit, beter of slechter dan mijn MotoG? Oordeel zelf maar: http://www.mupload.nl/img/qawgvryd8so.png & http://www.mupload.nl/img/pasxz9i7jig.png
  #45  
Oud 30-01-15, 12:56
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
Hier 2 screenshots over de stand-by en dergelijke, weet niet hoe het met Iphone zit, beter of slechter dan mijn MotoG? Oordeel zelf maar: http://www.mupload.nl/img/qawgvryd8so.png & http://www.mupload.nl/img/pasxz9i7jig.png
Mijn iphone 6 plus hoeft ook niet dagelijks aan de lading in dat opzicht toch al een verbetering met vroeger
en je al nu altijd voor en tegenstanders hebben van Apple vs Android elk heeft zijn goede en slechte eigenschappen .. Al kies ik liever voor Apple
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #46  
Oud 30-01-15, 13:58
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Mijn iphone 6 plus hoeft ook niet dagelijks aan de lading in dat opzicht toch al een verbetering met vroeger
en je al nu altijd voor en tegenstanders hebben van Apple vs Android elk heeft zijn goede en slechte eigenschappen .. Al kies ik liever voor Apple
Heb de knoop doorgehakt en zal ook naar Apple over gaan, Iphone 6 16GB wordt het. Geen Iphone 6+ want die is me net iets te groot voor mij Iedereen van harte bedankt voor jullie info en meningen! Je mag natuurlijk nog altijd meningen plaatsen en meer info, dan ben ik nog zekerder
  #47  
Oud 30-01-15, 14:17
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Let alleen op dat je van de 16gb niet alle ruimte kan gebruiken dus als je veel muziek foto s en apps wilt kan je beter een groter geheugen kiezen!
  #48  
Oud 30-01-15, 14:29
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Let alleen op dat je van de 16gb niet alle ruimte kan gebruiken dus als je veel muziek foto s en apps wilt kan je beter een groter geheugen kiezen!
Muziek gebruik ik nooit op smartphone, foto's plaats ik regelmatig over naar de laptop. Enkel wat kleine apps gebruik ik, thats it Heb nu 8GB en 3.4GB over nog en heb ruim meer dan genoeg op mijn gsm staan dus 16GB zal dan wel voldoende zijn Ik wis regelmatig de rommel zoals cache en dergelijke.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 januari 2015 om 15:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Let alleen op dat je van de 16gb niet alle ruimte kan gebruiken dus als je veel muziek foto s en apps wilt kan je beter een groter geheugen kiezen!
Heb gebeld naar Telenet Center en zei wisten me te zeggen dat de 16GB moeilijk te verkrijgen is, waarschijnlijk komt hij niet meer binnen. Ik moet meteen naar de 64GB of wel de 16GB van de Iphone 6+... Dat is wel jammer! Anders vind ik niet meteen aantrekkelijke abonnementen in België met de Iphone 6.
  #49  
Oud 30-01-15, 15:59
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Ge laat U zomaar afschepen...

De 6...16Gig is beschikaar en klaar voor verzending in de Apple store...
  #50  
Oud 30-01-15, 16:08
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Ge laat U zomaar afschepen...

De 6...16Gig is beschikaar en klaar voor verzending in de Apple store...
Niet als je hem met abonnement neemt, enkel bij los toestel... Dat is het probleem
  #51  
Oud 30-01-15, 16:32
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Dan zegt de Heren maar... 16 met abo... Of ik koop hem bij Apple en zal dan eens kijken wat mij het beste uitkomt... Da gaat rap bougeren...
  #52  
Oud 30-01-15, 16:48
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Dan zegt de Heren maar... 16 met abo... Of ik koop hem bij Apple en zal dan eens kijken wat mij het beste uitkomt... Da gaat rap bougeren...
Wat bedoel je?
  #53  
Oud 30-01-15, 16:53
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Leverage !!! Consumer is King...
  #54  
Oud 30-01-15, 17:00
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Leverage !!! Consumer is King...
Ga eens bellen naar een andere center ook niet ver van hier, eens zien wat zij zeggen en zal dat van de apple store even opfrissen bij hen Ik laat u zo meteen iets weten.
  #55  
Oud 30-01-15, 19:24
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Heb gebeld en ze hebben me overtuigd om een Iphone 6+ 16GB te kopen. Dat zie ik wel zitten, dit zouden de kosten zijn:

- 199€ direct betalen voor het toestel
- 15€ abonnement Telenet King
- 25€/maand afbetaling toestel (dit gedurende 24 maanden).

Kom ik uit op 600€ afbetaling gsm + 199€ voorschot = 799€ over 2 jaar. Zelfde prijs alsof ik hem los zou kopen maar voordeliger aangezien ik niet meteen een groot bedrag hoef neer te leggen. Die 15€ abonnement reken ik er niet bij aangezien je dit zowiezo betaalt met of zonder iphone... Wat denken jullie? De moeite waard aan deze voorwaarden om voor de "+ versie" te gaan? Ben alleen bang dat hij zal buigen in mijn broekzak...

Laatst gewijzigd door HardFusion; 30-01-15 om 20:43.
  #56  
Oud 30-01-15, 21:06
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Your choice...

Of wil je een andere discussie starten...

De 6...of de 6+...

Ge moet op een gegeven moment wel weten wa dagge wilt...
  #57  
Oud 30-01-15, 21:52
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Your choice...

Of wil je een andere discussie starten...

De 6...of de 6+...

Ge moet op een gegeven moment wel weten wa dagge wilt...
Heb het over de geruchten van die buigingen, zijn die er effectief of is dit allemaal nogal ferm overdreven?
  #58  
Oud 30-01-15, 21:57
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...t=iphone+buigt

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...t=iphone+buigt

Alles over het buigen van de 6+...

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS - Zoekresultaten
  #59  
Oud 31-01-15, 12:05
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
Heb het over de geruchten van die buigingen, zijn die er effectief of is dit allemaal nogal ferm overdreven?
Sommigen gebruiken hem liever zonder cover ze willen een duurtoestel niet verbergen maar ik gebruik hem met cover en steek hem niet in strakjeanske gebruik hem ook niet als beschermplankje voor mijn poep en hij plooit niet ik wil ook eens weten hoeveel verkochte toestellen tegenover hoeveel effectief geplooide toestellen?

  #60  
Oud 31-01-15, 14:03
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Sommigen gebruiken hem liever zonder cover ze willen een duurtoestel niet verbergen maar ik gebruik hem met cover en steek hem niet in strakjeanske gebruik hem ook niet als beschermplankje voor mijn poep en hij plooit niet ik wil ook eens weten hoeveel verkochte toestellen tegenover hoeveel effectief geplooide toestellen?
Ga vanmiddag persoonlijk naar zo'n center van Telenet, eens onderhandelen en vragen wat zoal de keuzes zijn. Zal ook wat doordrammen over die 16GB versie van Iphone 6 dat hij wel verkrijgbaar is maar volgens hen moeilijk leverbaar (wat een laag excuus is). Laat het jullie vanavond weten
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.