//

4S/8.1.3 - geen wifi, hoe ZMI uitschakelen?

4S/8.1.3 - geen wifi, hoe ZMI uitschakelen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, onze zoon heeft de iPhone 4S van mijn vriendin in een emmer met (schoon) water gegooid, super leuk dus. Telefoon leeft weer na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-15, 18:46
stefan2m stefan2m is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard 4S/8.1.3 - geen Wi-Fi, hoe ZMI uitschakelen?

Hallo allemaal, onze zoon heeft de iPhone 4S van mijn vriendin in een emmer met (schoon) water gegooid, super leuk dus.
Telefoon leeft weer na een dag of wat in een afgesloten beker rijst op de keuken radiator, behalve dan dat de camera-led aan stond totdat de telefoon weer 100% was opgeladen, en (nog steeds) de Wi-Fi niet meer in te schakelen is.
Nu wil ik dus eens proberen de telefoon te herstellen, maar daarvoor moet de functie 'zoek mijn iphone' uitgeschakeld zijn, wat niet wil wanneer het toestel offline is.
Is er een andere manier om de telefoon online te krijgen, of ZMI uit te schakelen, of een by-pass om alsnog te herstellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-15, 18:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan2m Bekijk bericht
Nu wil ik dus eens proberen de telefoon te herstellen, maar daarvoor moet de functie 'zoek mijn iphone' uitgeschakeld zijn, wat niet wil wanneer het toestel offline is.
Dat zou moeten lukken in www.icloud.com in "Find my iPhone".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe A2DP uitschakelen? allewijn iPhone algemeen 0 03-12-10 19:02
Internet uitschakelen op Wi-Fi na litmanen10 Wi-Fi 6 21-11-10 00:32
iPhone: Via SBSettings bt/Wi-Fi/ssh uitschakelen, na reboot ongeldige sim? buikpijn Jailbreak 1 14-09-10 19:43
Uitschakelen dataverkeer (geen Wi-Fi) nl2ttl Wi-Fi 7 30-03-09 22:23
Knop op het scherm voor in en uitschakelen Wi-Fi? malibuman Archief 1 23-01-09 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.