Verwijderde foto met onjuist aantal bewaardagen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb foto's verwijderd, 3 foto's geleden. Maar vandaag stond er dat ze ipv 27 dagen beschikbaar waren nog maar 20 dagen beschikbaar waren. Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderde foto met onjuist aantal bewaardagen??
Ik heb foto's verwijderd, 3 foto's geleden. Maar vandaag stond er dat ze ipv 27 dagen beschikbaar waren nog maar 20 dagen beschikbaar waren. Heeft iemand dit ook gehad of is het een een al bekend probleem? De 30 dagen bedenktijd is hierdoor geen 30 dagen.
Ik hoop dat iemand dit ook gezien hebt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde foto's heel terughalen met een simpel trucje | moooootjuh | iPhone algemeen | 3 | 30-01-14 09:51 |
Aantal foto's iTunes komt niet overeen met iPhone | Sendr | iPhone algemeen | 2 | 23-01-13 12:00 |
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 | ronsleegers23 | iPhone algemeen | 0 | 20-11-12 18:27 |
Verwijderde foto terughalen | brunovw87 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 11:31 |
verwijderde foto's herstellen iPhone 4s | MaartenG | Muziek, foto & video | 0 | 20-11-11 15:11 |
|
|