//

Verwijderde foto met onjuist aantal bewaardagen??

Verwijderde foto met onjuist aantal bewaardagen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb foto's verwijderd, 3 foto's geleden. Maar vandaag stond er dat ze ipv 27 dagen beschikbaar waren nog maar 20 dagen beschikbaar waren. Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-15, 13:33
evanbuuren evanbuuren is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard Verwijderde foto met onjuist aantal bewaardagen??

Ik heb foto's verwijderd, 3 foto's geleden. Maar vandaag stond er dat ze ipv 27 dagen beschikbaar waren nog maar 20 dagen beschikbaar waren. Heeft iemand dit ook gehad of is het een een al bekend probleem? De 30 dagen bedenktijd is hierdoor geen 30 dagen.

Ik hoop dat iemand dit ook gezien hebt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verwijderde foto's heel terughalen met een simpel trucje moooootjuh iPhone algemeen 3 30-01-14 09:51
Aantal foto's iTunes komt niet overeen met iPhone Sendr iPhone algemeen 2 23-01-13 12:00
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 ronsleegers23 iPhone algemeen 0 20-11-12 18:27
Verwijderde foto terughalen brunovw87 iPhone algemeen 1 24-08-12 11:31
verwijderde foto's herstellen iPhone 4s MaartenG Muziek, foto & video 0 20-11-11 15:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.