//

Kortere batterijduur na vervanging scherm

Kortere batterijduur na vervanging scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren een nieuw scherm in mijn iPhone 6 laten zetten. De iPhone was me onlangs gevallen waardoor er een barst in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-15, 12:55
Boon87 Boon87 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard Kortere batterijduur na vervanging scherm

Hallo,

Ik heb gisteren een nieuw scherm in mijn iPhone 6 laten zetten. De iPhone was me onlangs gevallen waardoor er een barst in het scherm zat. Na de reparatie heb ik gemerkt dat mijn batterijduur opeens een heel stuk korter is. Heb de iPhone vanmorgen uit de lader gehaald (08.00u) en 4 uur later is de batterij al voor de helft leeg (bijna ongebruikt en alle instellingen hetzelfde als voor de reparatie).

Iemand een vermoeden hoe dit kan?
Dank alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-15, 13:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boon87 Bekijk bericht
Iemand een vermoeden hoe dit kan?
Als dat nieuw scherm geen origineel Apple onderdeel is dan is het niet uitgesloten dat het meer energie verbruikt dan het origineel scherm. Zeker als het een scherm van B-kwaliteit is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kortere batterijduur na update naar 7.1 hfweelink iPhone algemeen 5 22-03-14 13:43
Geen netwerk na vervanging scherm Ingerttt iPhone algemeen 3 13-08-12 09:45
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen thaguz iPhone algemeen 1 11-01-12 12:30
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur cedricgl iPhone algemeen 2 21-03-10 13:06
Na LCD vervanging alleen wit scherm BOJE iPhone algemeen 4 18-01-10 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.