iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone maakt geen geluid bij melding (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/162356-iphone-maakt-geen-geluid-melding.html)

ofmaal 08-02-15 22:18

Iphone maakt geen geluid bij melding
 
Sinds de update geeft whatsapp en berichten geen geluidsmelding meer wel af en toe hoe los ik dat op

iPhoneAlot 09-02-15 04:40

Hier hetzelfde verschijnsel, maar al veel langer dan sinds de laatste update. Nog geen oplossing gevonden.

Karma 13-02-15 23:30

Zijn er al mensen die hier een oplossing voor hebben? Ik krijg na de laatste update (naar 8.1.3.) op m'n Iphone 5 geen melding (geluid) meer bij whatsapp/berichten, maar ook bij binnenkomende gesprekken blijft het soms stil.

Ahmadi 08-03-15 18:43

wie kan me helpen:

Mij iphone 5 maakt geen geluidsmelding meer tijdens berichten hoe los ik dat op

vansamsungnaariphone4s 02-04-15 15:15

geen geluid bij
 
Gisteren het zelfde gehad. Alles na gekeken, alles stond goed. Op internet gezocht, telefoon aan en uit gedaan wat mijn zoon had geadviseerd. Niets, tot ik er achter kwam dat het schuifje aan de zijkant weer eens op stil stond. Het schijnt vaker te gebeuren als je de telefoon in de zak heb zitten. Nu werkt het weer

i@nne 06-04-15 09:44

Hier iets soortgelijks, alleen; soms geen meldingen. Misschien hangt dit samen met; geen geluid bij de eerste foto, bij de tweede en volgende foto's wel. Alsof de iPhone is een soort rusttoestand is en je eerst een handeling moet verrichten (unlocken of een foto maken) voordat hij weer bij zijn positieven is. Iemand anders hier ook last van?

Jilles 11-10-15 16:20

Goed werkende iPhone 5s, teruggezet naar fabrieksinstellingen, en na een paar dagen weer geen melding (geluid) meer bij whatsapp/berichten, maar ook bij binnenkomende gesprekken blijft het soms stil.

niven10 11-10-15 17:00

WhatsApp heeft een paar dagen terug of een week, weet zo niet meer een update gehad en dat lost het meldingen probleem op.

rsnhakan 11-10-15 18:59

Probleem is er nog steeds.

Jilles 12-10-15 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 1009374)
WhatsApp heeft een paar dagen terug of een week, weet zo niet meer een update gehad en dat lost het meldingen probleem op.

Kan wel zijn maar ik heb het ook bij een SMS

iPhoneAlot 13-10-15 01:22

Ik heb dit verschijnsel al een jaar als af-en-toe klacht. Als ik het merk dat het weer zover is, lost een harde reset het weer voor een tijdje op. Heb er mee leren leven.

janientje 10-03-16 15:21

geen geluid bij whats app of sms?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ahmadi (Bericht 993488)
wie kan me helpen:

Mij iphone 5 maakt geen geluidsmelding meer tijdens berichten hoe los ik dat op

Ik heb/had het ook!
Ben net naar mac repair gegaan,en wat blijkt,staat er rechtsboven in me scherm een maantje.
Dat betekent niet storen!
Heb ik per ongeluk aangezet terwijl ik me lampje aan had gedaan.
Dus dat even controleren en weer goed zetten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 maart 2016 om 14:22 ----------

Ik heb/had het ook!
Ben net naar mac repair gegaan,en wat blijkt,staat er rechtsboven in me scherm een maantje.
Dat betekent niet storen!
Heb ik per ongeluk aangezet terwijl ik me lampje aan had gedaan.
Dus dat even controleren en weer goed zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.