Download.now-8.com? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij meerdere apps (Buienrader en Flightradar24) krijg ik een melding en als ik die open krijg ik de mededeling dat WhatsApp verouderd is en door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download.now-8.com?
Bij meerdere apps (Buienrader en Flightradar24) krijg ik een melding en als ik die open krijg ik de mededeling dat WhatsApp verouderd is en door OK te toetsen ga ik naar de site Download.now-8.com.
Ik heb dat niet gedaan. Hoe kom ik van die melding af? Ik gebruik de laatste versie van iOS en de apps. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ooit een Back-up met jailbreak restanten terug gezet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook af en toe met de app van Appletips. Die iPhone 6 heeft nog nooit een jailbreak of Whatscrap van dichtbij gezien. Beheers je en download niets van die website.
|
|
||||
|
||||
Een native pop-up of zit dit in de reclame van gratis varianten van een App?
|
|||
|
|||
In de Appletips app was dat een badge op iCandy. Bij het klikken op iCandy kreeg ik die spam.
|
|
|||
|
|||
Jailbreak o.i.d. heb ik nooit uitgevoerd. Wel gebruik ik de gratis versies van apps. Maar de meldingen blijven irritant.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Download | karizma50 | iPhone algemeen | 2 | 07-03-13 11:15 |
Windows: download 3.1.2 | markjudo | iTunes | 0 | 26-09-10 17:47 |
Safari download plugin vs. download manager | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 07-05-10 17:53 |
Download? | Annala | Archief | 4 | 16-08-08 14:31 |
Download 2.0 | mcmarcel | iPhone algemeen | 1 | 20-07-08 15:20 |
|
|