//

Reservekopie iphone 4s op iphone 4

Reservekopie iphone 4s op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, De onderkant van mijn iphone 4S touchscreen is kapot en nu wil ik graag een 4S reservekopie op mijn oude iphone 4 zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-15, 17:49
appeltje123 appeltje123 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Question Reservekopie iphone 4s op iphone 4

Hoi allemaal,

De onderkant van mijn iphone 4S touchscreen is kapot en nu wil ik graag een 4S reservekopie op mijn oude iphone 4 zetten (als iemand een oplossing weet om zonder toegangscode in te hoeven voeren een nieuwe reservekopie te kunnen maken hoor ik het ook graag!).

Ik heb de oude iPhone 4 geconfigureerd als nieuwe iPhone om vervolgens de nieuwste iOS te installeren (7.1.2 is blijkbaar de nieuwste die erop kan), maar ik krijg de foutmelding: "De reservekopie [...] kan niet op deze iPhone worden teruggezet, omdat de software op de iPhone te oud is. - Om deze reservekopie op deze iPhone terug te zetten, moet u eerst de iPhone instellen als nieuw en de meest recente versie van de software installeren."

Ik weet eigenlijk niet meer welke iOS ik op mijn 4S had toen ik mijn laatste reservekopie maakte, waarschijnlijk 8 aangezien dat zou verklaren waarom het nu niet lukt. Weet iemand een oplossing hoe ik toch nog iets terug kan krijgen - al is het maar alleen contacten/whatsapp? Of is de enige manier om een heel oude reservekopie van iOS 7 ergens terug te zoeken en die te herstellen (zo ja: iemand tips hiervoor)? Anders wordt het wachten tot ik mijn scherm heb vervangen..

Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-15, 18:52
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Misschien heb je ergens op je computer nog een back-up van je iPhone 4S toen er nog iOS 7 op stond. Je ziet je back-ups in de instellingen van iTunes. Klik als je iTunes geopend hebt op de knop 'iTunes' (linksboven) en dan op 'Voorkeuren'. Klik hierna op 'Apparaten' en kijk of er een back-up van jouw iPhone 4S bij staat.

Als er geen back-up van je iPhone 4S met iOS 7 op je computer en ook niet op iCloud staat is er geen manier om een back-up van iOS 8 op een apparaat met iOS 7 te zetten (idem met back-ups van iOS 7 op een iOS 6 apparaat etcetera).

Er zijn volgens mij wel programma's voor op de computer waarmee je bepaalde onderdelen uit back-ups kunt halen. Het programma stopt die bepaalde onderdelen dan weer in je iPhone. Ik heb zelf nooit zoiets gebruikt, dus ik kan je ook geen programma aanraden.

Als je op je iPhone 4S iCloud aan had staan kun je dat ook weer doen op je iPhone 4. Hiermee krijg je, als deze optie ook aan stond op je 4S, in ieder geval je contacten terug. Controleer dit bij Instellingen > iCloud.

En over je WhatsApp chats: Die kun je ook terugkrijgen. Je krijgt als je WhatsApp voor het eerst opent op een iPhone een scherm waar je je mobiele nummer moet invullen. WhatsApp herkent dan of er een back-up gemaakt is met dat nummer op een ander apparaat. Als de back-up functie aan stond op je 4S (het staat standaard aan v.g.m.) hoef je dus alleen maar je mobiele nummer in te voeren.

Zijn je vragen hiermee beantwoord?
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone reservekopie koen95 iPhone algemeen 1 22-05-14 21:33
Windows: Iphone reservekopie pvdleur iTunes 7 04-10-11 00:40
iPhone: Reservekopie iPhone 4 Kaasschaaf Jailbreak 7 14-06-11 18:39
Legale iphone syncen met reservekopie oude (illegale) iphone Jelle Huysmans iTunes 0 06-12-09 03:39
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.