//

Vraagje iOS 8 en ios 7 en foto,s

Vraagje iOS 8 en ios 7 en foto,s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb even een vraag. Mijn moeder heeft mijn oude 4s overgenomen iOS 7.1.2 en ze heeft een ipad air ook ios 7.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-15, 13:03
Misterx2 Misterx2 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 36
Standaard Vraagje iOS 8 en ios 7 en foto,s

Beste allemaal,

Ik heb even een vraag. Mijn moeder heeft mijn oude 4s overgenomen iOS 7.1.2 en ze heeft een ipad air ook ios 7.1.2

Aangezien binnen niet al te lange tijd er weer een update komt op iOS 8 voor de iWatch, leek het mij verstandig om deze te gaan updaten. Ook vanwege veiligheid etc.
Aangezien de huidige versie redelijk goed lijkt te werken en ik niet weet wat voor problemen er bij gaan komen als de iWatch in de nieuwe iOS 8 word verwerkt.

Nu komt echter het probleem, een groot punt is dat de foto,s van de 4s via de cloud automatisch overgaan naar de ipad.
Er zijn naar ik weet echter problemen als je bv alleen de ipad update naar versie 8 en de telefoon niet.
( ik heb bv mijn telefoon op iOS 7 en de ipad op 8 en de foto,s die ik maak met de telefoon komen helaas niet meer automatisch op de ipad)

Is deze issue reeds opgelost ?

M.a.w. Kan ik de ipad updaten naar iOS 8 en de telefoon niet, en dat de foto,s toch automatisch via de cloud vanaf de telefoon op de ipad komen ?

Hoop van jullie te horen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-15, 13:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misterx2 Bekijk bericht
Is deze issue reeds opgelost ?
Dat is niet echt een "issue". Als je iCloud Photo Libray niet gebruikt op iOS 8 maar Photostream dan werkt alles net zoals voorheen op toestellen met iOS 7 -> iOS 5.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-02-15 om 13:52. Reden: Schreifvauten
  #3  
Oud 13-02-15, 16:14
Misterx2 Misterx2 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 36
Standaard

Dankje voor je antwoord. Kan ik dit op de 1 of andere manier aanvinken dat ik dat dan niet wil gebruiken ?

Zou het lullig vinden nl als ik hem update voor mijn moeder en dan werkt het niet meer n.l.

Ik zal ook nog ff doorzoeken op het forum
  #4  
Oud 13-02-15, 16:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misterx2 Bekijk bericht
Kan ik dit op de 1 of andere manier aanvinken dat ik dat dan niet wil gebruiken ?
Eigenlijk is het omgekeerd: je moet iCloud Photo Library aanvinken als je het wil gebruiken. Standaard staat die functie uit.
  #5  
Oud 13-02-15, 16:30
Misterx2 Misterx2 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 36
Standaard

Ik heb het al door, moet er ff een studie van maken

Heb de iCloud fotobibliotheek beta nu uitgeschakeld en ik krijg de foto.s nu weer in mijn foto verzameling op de ipad vanaf de telefoon.
zijn ook zoveel opties.

Bedankt in ieder geval, ik ga even verder zoeken hoe ik dit moet aanpakken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ios 4.2.1 vraagje Rico515 iPhone algemeen 6 28-01-13 19:05
iPhone: Simpel vraagje IOS 6 happydaddy Jailbreak 2 27-12-12 00:28
iPod touch: IOS 6 Jailbreak vraagje Newo Jailbreak 3 16-11-12 00:36
iPhone: Iphone 4 IOS 6 thetered Jealbreak vraagje Kuoi Jailbreak 1 20-10-12 17:16
Snel vraagje over cydia notifier in iOS 5 Lukk Jailbreak apps en thema's 4 12-06-11 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.