iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   internet pocket totaal op iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16257-internet-pocket-totaal-op-iphone.html)

yocko 14-07-08 22:25

internet pocket totaal op iphone
 
Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een 3G aan te schaffen. Iphone abbo's zijn oninteressant omdat ik wel zo'n 1000 minuten per maand bel en dan ook nog zakelijk onderling bellen heb...

dus ik ga een flex 100 nemen met een PIT erbij. Is dat sneller dan de snelheid die ik kreg op mijn 2G Iphone omdat dat gewone GPRS was of komt dat op hetzelfde neer... weet iemand dat? Is 128 kbps hetzelfde als de 'oude' gprs op de 2 g iphone of is dit nog steeds sneller?

thnx

forum.bericht 15-07-08 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 142288)
Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een 3G aan te schaffen. Iphone abbo's zijn oninteressant omdat ik wel zo'n 1000 minuten per maand bel en dan ook nog zakelijk onderling bellen heb...

dus ik ga een flex 100 nemen met een PIT erbij. Is dat sneller dan de snelheid die ik kreg op mijn 2G Iphone omdat dat gewone GPRS was of komt dat op hetzelfde neer... weet iemand dat? Is 128 kbps hetzelfde als de 'oude' gprs op de 2 g iphone of is dit nog steeds sneller?

thnx

Snelheden staan vermeld op de TM website.

yocko 15-07-08 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 142432)
Snelheden staan vermeld op de TM website.

duh.

ik weet wat de snelheden zijn, grumpy. Ik vraag me af of die 128 kbps op de 3g sneller is dan gewone gprs op de 2 g iphone

colliehome 15-07-08 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 142487)
duh.

ik weet wat de snelheden zijn, grumpy.

Taalgebruik heren !

forum.bericht 15-07-08 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 142487)
duh.

ik weet wat de snelheden zijn, grumpy. Ik vraag me af of die 128 kbps op de 3g sneller is dan gewone gprs op de 2 g iphone

Rustig!

Uiteraard is 128 kbps op alle systemen hetzelfde! 128 kbps is gewoon een snelheid en net zoals 100 kmu in elke auto hetzelfde is zo geldt datzelfde ook op Internet.

yocko 15-07-08 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 142563)
Rustig!

Uiteraard is 128 kbps op alle systemen hetzelfde! 128 kbps is gewoon een snelheid en net zoals 100 kmu in elke auto hetzelfde is zo geldt datzelfde ook op Internet.

Sorry. Ik ben waarschijnlijk heel slecht in het formuleren van wat ik wil weten. de Iphone 2g had alleen gprs hier in nederland. Gewoon gprs is toch langzamer dan 128 kbps, of heb ik het mis? Dus de vraag is eigenlijk: met hetzelfde internet totaal abbo van t-mobile is dan safari sneller op de 3g of even snel? is de snelheid van gewoon gprs niet rond de 32 kbps? Zou je dat verschil merken?

tescione 15-07-08 11:41

de eerste generatie iphone kan in Nederland een maximale gprs-snelheid aan van ongeveer 64 kbit/sec. Het web 'n walk abbo is sinds januari gecapped op 128 kbits/sec. Dus als je met hetzelfde abbo je iphone 3G gebruikt dan zal hij via UMTS(3G) dus op 128 kbits werken. Dus eigenlijk een verdubbeling van je snelheid.

yocko 15-07-08 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tescione (Bericht 142612)
de eerste generatie iphone kan in Nederland een maximale gprs-snelheid aan van ongeveer 64 kbit/sec. Het web 'n walk abbo is sinds januari gecapped op 128 kbits/sec. Dus als je met hetzelfde abbo je iphone 3G gebruikt dan zal hij via UMTS(3G) dus op 128 kbits werken. Dus eigenlijk een verdubbeling van je snelheid.


dankjewel tescione... dat wilde ik graag weten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.