//

iPhone configureren met iTunes

iPhone configureren met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds eergisteren ben ik de trotse eigenaar van een iPhone 6! Nou had ik het er net met mijn baas over dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-15, 17:17
Quickzz Quickzz is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 20
Standaard iPhone configureren met iTunes

Hallo allemaal,

Sinds eergisteren ben ik de trotse eigenaar van een iPhone 6! Nou had ik het er net met mijn baas over dat het best irritant is dat je niet gewoon een gedownload liedje uit de iTunes store, of een MP3 wat je op je telefoon zet gewoon als beltoon kan gebruiken.

Hij had er een programma voor en dan kan je dat bestandje zo in iTunes zetten, wanneer die welliswaar gekoppeld is aan je iPhone, en dan heb je je nieuwe beltoon.

Echter koppel ik net mijn iPhone aan mijn macbook, open iTunes en ik krijg 2 opties:

'Configureer als nieuwe iPhone' en 'Zet reserve kopie terug'..

Nou maak ik altijd backups via iCloud. Zo heb ik dat ook gedaan bij mijn iPhone 5, en die iCloud kopie bij mijn 6 geinstalleerd, werkt prima, niks geen gezeik en alles behouden. De laatste reserve kopie die ik dus volgens iTunes terug kan zetten komt uit Mei 2014, dat is blijkbaar de laatste keer geweest dat ik een backup heb gemaakt via iTunes.. Die terugzetten is dus geen optie.

Echter wil ik hem ook gewoon kunnen synschroniseren met iTunes. Wanneer ik hem nu als nieuwe iPhone configureer, haalt hij dan mijn iPhone leeg? Of stel je dan gewoon als het ware een nieuwe/andere iphone in bij iTunes?

Wie kan me verder helpen?

*maakt momenteel al een backup via iCloud voor het geval dat*
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-15, 17:57
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je kan gerust op 'Configureer als nieuwe iPhone' klikken.
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes wil iphone opnieuw configureren Brimme iTunes 8 29-07-15 20:26
iTunes: configureren als nieuwe iPhone? johdon iPhone algemeen 23 26-10-14 22:15
Configureren met iTunes Quickzz iPhone algemeen 0 16-09-14 13:14
Foutmelding in iTunes bij configureren iPhone 4 wilmavdh iTunes 4 10-07-11 16:51
Windows: programma's met itunes configureren RickDeMan iTunes 4 22-01-09 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.