//

iCloud mail adres veranderen in @telenet.be adres

iCloud mail adres veranderen in @telenet.be adres discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik het snelt en het beste op een vriendin haar iphone haar inlog apple id van @icloud.com veranderen in haar @telenet.be adres ? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-15, 11:56
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard iCloud mail adres veranderen in @telenet.be adres

Hoe kan ik het snelt en het beste op een vriendin haar iphone haar inlog apple id van @icloud.com veranderen in haar @telenet.be adres ?

ze heeft haar login gemaakt via het @icloud.com adres ... omdat ze toen niet meer juist wist welk haar juist @telenet.be adres was , kan ik dat gewoon veranderen door in te loggen op haar account en het daar te veranderen ... ?
Of kan ik best het veranderen via https://appleid.apple.com/
En daar haar primair mailadres veranderen van iCloud naar @telenet.be
nadien haar alternatief ook veranderen naar @icloud.com

het is ook de bedoeling dat haar @telenet.be adres ook herkent wordt als iMessage en FaceTime natuurlijk nadien
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-15, 12:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmobreaker Bekijk bericht
Hoe kan ik het snelt en het beste op een vriendin haar iphone haar inlog apple id van @icloud.com veranderen in haar @telenet.be adres ?
Waarom zou je een @icloud.com iCloud Apple ID veranderen naar een mailadres van een provider?

Met een @icloud.com Apple ID heb je toegang tot alle iCloud diensten inclusief mail. Als zij ook mail wil ontvangen op dat Telenet adres dan voeg je toch een Telenet account toe.

Citaat:
het is ook de bedoeling dat haar @telenet.be adres ook herkent wordt als iMessage en FaceTime natuurlijk nadien
Dan voeg je dat Telenet adres toe aan iMessage en FaceTime. Daar hoef je het iCloud Apple ID niet voor te veranderen.
  #3  
Oud 26-02-15, 12:12
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

nee ok ook waar , maar ik denk da de meeste hun eigen provider mail adres gebruiken als hun apple id , je iCloud mail kan je nadien op zetten of niet als je da wilt , maar bij haar is het dus al gemaakt ...
  #4  
Oud 26-02-15, 12:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmobreaker Bekijk bericht
nee ok ook waar , maar ik denk da de meeste hun eigen provider mail adres gebruiken als hun apple id...
De meesten misschien wel, maar ik dus niet. Ik durf wel eens van provider te veranderen met alle problemen van dien. Maar van iCloud verander ik nooit. Succes verder.
  #5  
Oud 26-02-15, 12:18
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

tja idd da wel , maar je kan dat normaal veranderen in https://appleid.apple.com/
kan je toch telkens je primair apple id veranderen he

toch bedankt
  #6  
Oud 26-02-15, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmobreaker Bekijk bericht
kan je toch telkens je primair apple id veranderen he
Ik zou het niet weten. Ik heb nog nooit mijn iCloud Apple ID moeten veranderen.

Ben jaren geleden begonnen met @mac.com. Dan is er met MobileMe @me.com bijgekomen en met iCloud @icloud.com. Heb dus wel wat mailadressen op voorraad.
  #7  
Oud 26-02-15, 12:24
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

tja idd , da is wel . de eerste heb ik niet een @mac.com adres de rest wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi adres switcht naar onbeveiligd adres redcap iPad algemeen 4 14-12-14 10:39
icloud mail apart email adres frenske2002 iPad Apps 1 20-06-14 09:23
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer deedhetzelf iPhone algemeen 3 26-01-14 12:40
@me adres veranderen tillie74 iCloud 1 09-10-12 21:07
extra mail adres ivm icloud backup Guest-0510121725 iPhone algemeen 1 04-10-12 09:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.