//

foto's op iphone zetten

foto's op iphone zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb nu sinds een half jaartje een iphone dus heb nog niet heel veel ervaring ermee. Vanmiddag wilde ik een mapje met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-03-15, 14:10
Reinier68 Reinier68 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 1
Standaard foto's op iphone zetten

Beste mensen,

ik heb nu sinds een half jaartje een iphone dus heb nog niet heel veel ervaring ermee. Vanmiddag wilde ik een mapje met foto's op mijn iphone zetten zodat ik ze kon bewerken met een video editor app. Ik dacht even aan mijn laptop hangen en klaar is kees. echter is het nu na twee uur nog niet gelukt. Ik heb op internet al een hoop 'oplossingen' gevonden, maar geen één waar ik iets aan heb. ik heb geen zin in icloud want dan moet ik meer dan duizend foto's synchroniseren van mijn iphone dus dan ben ik heel de dag bezig evenals dropbox. via itunes lukt het niet, want daar staat dat ik icloud moet gebruiken?? Gewoon vanuit verkenner lukt het ook niet, want ik kan niks knippen en plakken. En als ik vanuit de verkenner de betreffende map rechtsklik --> kopieren naar --> iphone, krijg ik ook allemaal foutmeldingen.
is er niet een of andere manier dat je net zoals bij een android gewoon een telefoon als massaopslag kan laten fungeren, waardoor je binnen een minuut een map foto's erop hebt gezet? ik heb dus geen behoefte aan synchronisatie van heel mijn telefoon naar mijn laptop, want dat duurt veel te lang.

ik heb overigens een laptop met windows 7 en een iphone 5s met nieuwste firmware versie.

bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-15, 14:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reinier68 Bekijk bericht
is er niet een of andere manier dat je net zoals bij een android gewoon een telefoon als massaopslag kan laten fungeren, waardoor je binnen een minuut een map foto's erop hebt gezet?
Dat kan niet met iOS (zonder jailbreak). Windows heeft leesrechten op de /Media/DCIM/ directory maar geen schrijfrechten. Met PhotoSync kan je wel plaatjes overzetten van PC naar iPhone:

PhotoSync ? wireless transfer, backup and share photo and video files from and to computer, iOS devices, Android devices, Google, Dropbox, Picasa, Flickr, OneDrive, SmugMug, NAS (WebDav, FTP) and more - www.photosync-app.com
  #3  
Oud 05-03-15, 15:52
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Je kunt met iTunes foto's synchroniseren van/naar je iPhone:
https://support.apple.com/en-us/HT201313
  #4  
Oud 05-03-15, 15:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonus Bekijk bericht
Je kunt met iTunes foto's synchroniseren van/naar je iPhone:
Ben je zeker dat men die gesynchroniseerde (en aangepaste) kopijen die iTunes maakt ook kan bewerken? Mij is dat nog nooit gelukt (zal wel aan mij liggen).
  #5  
Oud 05-03-15, 16:06
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ben je zeker dat men die gesynchroniseerde (en aangepaste) kopijen die iTunes maakt ook kan bewerken? Mij is dat nog nooit gelukt (zal wel aan mij liggen).
Als ik op mijn iPhone naar een fotomap ga die ik gesynchroniseerd heb met iTunes en daarin een foto open heb ik rechtsboven in beeld de optie "Wijzig".
Daar druk ik op en kies dan "Dupliceer en bewerk".
De foto wordt dan naar de Filmrol gekopieerd en kan dan in andere apps ook geselecteerd en bewerkt worden.

EDIT: Als ik bepaalde fotobewerkingsapps open kan ik zelfs rechtstreeks naar de gesynchroniseerde fotomap browsen en de afbeeldingen die daarin staan bewerken.
  #6  
Oud 05-03-15, 16:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonus Bekijk bericht
Daar druk ik op en kies dan "Dupliceer en bewerk".
De foto wordt dan naar de Filmrol gekopieerd en kan dan in andere apps ook geselecteerd en bewerkt worden.
OK! Ja, dat een duplicaat kan bewerkt worden wist ik. Het aangepast origineel niet omdat het gesynct wordt met de "iPod Photo Cache" directory op de Mac/PC.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's op iphone zetten zonder itunes stefaaaan Jailbreak apps en thema's 3 26-02-13 15:57
Foto's op de iphone zetten peykara iPhone Apps 4 31-08-11 14:31
foto's op iphone zetten stephaniiee Muziek, foto & video 0 21-08-10 13:13
Windows: foto's op iphone zetten sardonix iTunes 29 10-08-09 13:41
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten peterkraaijeveld Muziek, foto & video 8 21-04-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.