//

Foto's op de iPhone

Foto's op de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende: Op mijn iPhone 4 had ik een x-aantal foto's staan. Van deze Iphone is via iCloud een kopie gemaakt, waarbij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-03-15, 15:25
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Foto's op de iPhone

Ik heb het volgende:

Op mijn iPhone 4 had ik een x-aantal foto's staan. Van deze Iphone is via iCloud een kopie gemaakt, waarbij de foto's niet zijn aangevinkt. Mijn nieuwe iPhone 6 heb ik geinstalleerd met de kopie van mijn iPhone 4 die in Icloud stond. Na het opstarten en installeren zag ik (tot mijn verbazing) dat ik al mijn foto's nog had (deze werden immers niet in iCloud bewaard).

Ik heb dus nu op mijn nieuwe iPhone 6 de oude foto's van de iPhone 4 nog staan en foto's die ik inmiddels met de nieuwe iPhone 6 heb gemaakt. Al deze foto's staan in de filmrol. Via iTunes worden er geen foto's / mappen gesynchroniseerd.

Ik heb op mijn pc een map X staan met daarin 100 foto's. Deze wil ik naar mijn iPhone 6 overzetten. Ik dacht slim te zijn door in iTunes bij foto's te kiezen voor synchroniseer geselecteerde map X. Als ik dit doe krijg ik de melding dat al de foto's van mijn iPhone worden verwijderd en dat alleen de foto's uit de geselecteerde map X op mijn iPhone komen.

Mijn vraag:
Hoe kan ik de foto's uit map X in de filmrol op mijn iPhone (en iPad) krijgen, zonder dat alle bestaande foto's van de iPhone verwijderd worden? Alle foto's 1 voor 1 naar jezelf mailen en handmatig opslaan in de filmrol is een beetje veel werk .

Kan ik al mijn (oude) foto's het beste van de iPhone naar de PC kopieren in een speciale map. Hierin ook de foto's uit de hierboven genoemde map X zetten en vervolgens deze speciale fotomap synchroniseren via iTunes?

PS: al de foto's op mijn iPhone staan in het interne geheugen DCIM. Hierin staan wel 40 mappen, met in iedere map 2 tot 30 foto's. Is dat normaal? Horen de foto's op de iPhone niet gewoon in 1 map te staan in het DCIM?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-15, 15:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ne-zetten.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen foto's op iPhone en toch 692 Mb aan foto'sd in iTunes kurveekyl iPhone algemeen 1 27-01-15 12:40
Hoe voorkom ik dat foto's gemaakt door de voorste camera(iPhone), de foto's spiegelt? Survivor94 iPhone algemeen 2 01-04-13 19:26
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.