//

Apple ID word niet meer herkend

Apple ID word niet meer herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn IPhone 4s terug heb gezet naar fabrieksinstellingen om deze voor mijn dochter gebruiksklaar te maken werkt op mijn IPhone 5s mijn Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-15, 20:29
maanus maanus is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Standaard Apple ID word niet meer herkend

Sinds ik mijn IPhone 4s terug heb gezet naar fabrieksinstellingen om deze voor mijn dochter gebruiksklaar te maken werkt op mijn IPhone 5s mijn Apple ID niet meer. Als ik mijn 5s terug wil zetten naar fabrieks moet je eerst op I Cloud zoek mijn Phone uitzetten daar word mijn WW niet herkend en mijn dochter haar naam komt daar bij mijn emailadres die ik gebruik voor Apple. Heb bij alle gegevens betreffende mijn Apple ID bekeken en daar staat alles zoals ik het ooit heb aan gemaakt weet me geen raad kan niets meer downloaden bijwerken en al mijn contacten zijn weg maar alle contacten van mijn dochter die op de 4s staan staan ook bij mij op mijn 5s en mijn contacten zijn weg eveneens geld dat ook bij Whattsapp weet iemand wat ik zou kunnen doen zodat ik mijn 5s gewoon weer kan gebruiken………………..Hoop dat iemand raad heeft bij voorbaat dank

Maanus
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone word niet meer herkend op mijn computer xxkiirstenxx iPhone algemeen 7 30-05-13 19:46
Iphone word niet herkend adnan16 iPhone algemeen 1 30-07-12 19:04
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 16:13
Iphone word niet herkend! Xybith iPhone algemeen 10 24-05-10 12:22
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? benquick Archief 37 28-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.