//

Het juiste moment?

Het juiste moment? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste weken lees ik enorm veel forums af naar ervaringen van iphone 6 gebruikers om te zien of het al dan niet een goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-15, 18:17
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard Het juiste moment?

De laatste weken lees ik enorm veel forums af naar ervaringen van iphone 6 gebruikers om te zien of het al dan niet een goed toestel is. Alleen zit ik nu nog met een twijfelgeval, ik heb nog een Android toestel maar deze vliegt (zo rap als mogelijk) buiten want ben Android al langer beu en sinds de laatste update blokkeert mijn toestel alleen nog maar meer... Maar moet ik mij nu een Iphone 6 met bv. een abonnement aanschaffen of toch maar wachten tot september voor de 6S? Als we de geruchten mogen gaan geloven zou de 6s met "Force Touch" komen, 2GB RAM, een standaardcapaciteit van minimum 32GB en een A9 CHIP met vernieuwde processor. Maar heeft de Iphone deze vernieuwingen echt nodig? Ik zou de 6 vooral gebruiken voor o.a Facebook, Snapchat, Unibet, Emails lezen/beantwoorden, voetbal opvolgen. Games speel ik niet op een smartphone, ik vind dat een smartphone niet gemaakt is om te gamen. Daar heb je andere dingen voor

Wat zouden jullie doen? Nog even bij Android blijven en dan de 6S aanschaffen of toch maar voor de 6 gaan? Als ik die nu aankoop zit ik wel voor 1 tot maximum 2 jaar vast met een abonnement, maar erna verkoop ik het toestel en upgrade ik naar het recentste iphone model. Velen zeggen ook van "Ga voor de 6S, kinderziektes zijn er dan uit en is een verbeterde versie van de 6". Maar dit is bullshit... Koop u een Iphone 7 en die is weer beter dan de 6S dus zo redeneren heeft geen zin. Ik twijfel gewoon nog aangezien mijn Android toestel nog werkt (niet 100% maar swat). Iemand die zijn mening kwijt wil? Ik zou alsook een hoes gebruiken uiteraard. Alleen twijfel ik nog tussen een FlipCase of een hoesje op de achterkant en een plastiek op de voorkant (op het scherm).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-15, 18:22
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Ik heb een iPhone 6 en ben er erg tevreden mee.

De iPhone 6S zal vast wel weer extra toeters en bellen hebben, maar als je daar op gaat wachten dan komt de iPhone 7 alweer in zicht, met nóg meer toeters en bellen etc. Als je op die manier gaat redeneren kun je blijven wachten. Enfin, zo maar wat overwegingen, je zult uiteindelijk zelf de knoop moeten doorhakken. Succes!
  #3  
Oud 10-03-15, 18:26
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterEhv Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 6 en ben er erg tevreden mee.

De iPhone 6S zal vast wel weer extra toeters en bellen hebben, maar als je daar op gaat wachten dan komt de iPhone 7 alweer in zicht, met nóg meer toeters en bellen etc. Als je op die manier gaat redeneren kun je blijven wachten. Enfin, zo maar wat overwegingen, je zult uiteindelijk zelf de knoop moeten doorhakken. Succes!
Bedankt. Een Iphone 5S zou ook voldoende zijn lijkt me maar aangezien mijn toestel nu al een groter scherm heeft dan de 5S en ik nog wat groter wil gaan zou ik naar de 6 willen (of 6S) 64GB versie. Het zal dan ook meteen mijn allereerste Apple product worden
  #4  
Oud 10-03-15, 18:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
Wat zouden jullie doen?
Alle antwoorden, suggesties en adviezen in jouw vorige drie (3) topics over deze onderwerpen nog eens aandachtig lezen.
  #5  
Oud 10-03-15, 18:36
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Ik vraag me nog af als ik een Iphone heb hoe ik het cachegeheugen moet gaan wissen? Heb totaal geen ervaring met Apple producten. Op mijn Android telefoon kan ik in 1 klik via mijn opslagruimte mijn volledige cache wissen waardoor ik toch terug een x aantal MB uitspaar... Bij Iphone zie ik die optie niet meteen, of zie ik dit verkeerd?
  #6  
Oud 10-03-15, 18:43
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
Ik vraag me nog af hoe ik het cachegeheugen moet gaan wissen?
Als dat de "Killer feature" van een smartphone voor jou is, vergeet de iPhone en meteen de Android telefoon kopen!

Verreweg de meeste iPhone-gebruikers willen zich niet met dat soort ongein bezighouden.
  #7  
Oud 10-03-15, 18:47
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterEhv Bekijk bericht
Als dat de "Killer feature" van een smartphone voor jou is, vergeet de iPhone en meteen de Android telefoon kopen!

Verreweg de meeste iPhone-gebruikers willen zich niet met dat soort ongein bezighouden.
Nee hoor, ik draai rond de 500MB aan cache geheugen en dan durf ik dit al eens wissen (al heb ik voor dat ik dit wis nog altijd 3.2GB over gemiddeld) Gewoon uit verveling als ik niets te doen heb zou ik dat cache geheugen eens durven leegmaken Daarom dat ik me afvroeg of de iphone dit standaard ook heeft (alsook automatische helderheid?) of dat dit enkel bij Android kan.
  #8  
Oud 10-03-15, 22:29
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

cache geheugen . . .leegmaken . . .eeuhm . . . ik weet weer waarom ik een iPhone gekocht heb. Ik ben inderdaad zo iemand die zich hier helemaal niet mee bezig wil houden.
Wachten op de volgende iPhone is altijd een moeilijke vraag. Vind ik ook.
Nu een 6 kopen terwijl je huidige toestel nog (een beetje) werkt. Dat is een beslissing die je zelf moet nemen. Wil je NU naar het apple platform toe, koop gerust een 6. Dat zal prima werken.

Ik heb zelf een 4s. Werkt nu met ios8 (vanaf 8.1 dacht ik) voor mij prima.
Ja hij begint oud(er) te worden. Maar nog steeds voor mijn doen prima. Wil ik een nieuwe . . . . .Ik denk dat ik het ook nog even uitzing tot de 6s. Dat is een persoonlijke keuze. Maar wel omdat de 4s eigenlijk nog wel aardig werkt.
  #9  
Oud 10-03-15, 22:45
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Get this dude outa here !!!

Daar issum weer met zijne blablablabla...

Veel geblaat...weinig wol !!!
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #10  
Oud 11-03-15, 08:11
kimiferrari kimiferrari is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Op tweakers.net lossen ze zijn "probleem" beter op:

Het juiste moment? - iPods, iPhones & iTunes - GoT

Ze sluiten gewoon zijn topic's
  #11  
Oud 11-03-15, 08:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimiferrari Bekijk bericht
Ze sluiten gewoon zijn topic's
Dat hebben ze hier ook gedaan met zijn drie (3) vorige topics.
  #12  
Oud 11-03-15, 09:10
kimiferrari kimiferrari is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Oke dan weten we hoe het eindigt
  #13  
Oud 11-03-15, 10:52
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Inderdaad.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: You Tube filmpjes spelen niet af op juiste moment Koockaburra Muziek, foto & video 0 18-11-13 09:16
Icoontjes verdwijnen op het moment dat ik ze wil deleten koekjedebij iPhone algemeen 6 23-09-11 10:06
van het ene op het andere moment kent hij de hotmail verzendsurfer niet meer! riet333 iPhone algemeen 6 16-09-10 23:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.