Iphone 4 afsluitpfoblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn Iphone 4 8GB Hij sluit gewoon alle applicaties zonder reden af inc instellingen Ik ontvangen berichtjes 10 minuten later. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 afsluitpfoblemen
Ik heb een probleem met mijn Iphone 4 8GB
Hij sluit gewoon alle applicaties zonder reden af inc instellingen Ik ontvangen berichtjes 10 minuten later. Hopelijk kunnen jullie me helpen Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPhone al eens heropgestart?
Houd gelijktijdig de aan/uitknop en de homeknop een paar seconden ingedrukt. Na ongeveer 10 seconden start de iPhone vanzelf opnieuw en krijg je een wit Apple-logo te zien. Je verliest hiermee geen gegevens en is veilig. Als dat niet werkt zou ik eens een herstel uitvoeren via itunes. |
|
|||
|
|||
1ste optie ga ik nu eens doen en mijn batterij is blijkbaar 70% omlaag gegaan wat echt veel is voor een schooldag
|
|
|||
|
|||
Doe die heropstart als je batterij bijna leeg is met de originele iPhone lader en hij gaat je batterij ook terug kalibreren. Wel de Iphone voor 100% laten opladen en nog enkele uurtjes langer. Ik doe dit ongeveer iedere maand.
Je batterij gaat terug langer meegaan. Succes |
|
|||
|
|||
En nu kan ik niks meer downloaden pfff
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er zijn dus algemene problemen bij apple
https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/ |
|
|||
|
|||
Alleen Whatsapp heb ik kunnen downloaden
En dat wordt dus even wachten |
|
|||
|
|||
je hebt toch al iets kunnen downloaden.
Maar waren al je apps dan van je iPhone? Met die herstart gaan er geen apps verloren, of heb je hem helemaal gewist? |
|
|||
|
|||
Had herstellen gedaan en moet ze straks dus even uit de App store halen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|