geen weergave op het scherm tijdens een gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone 5s, IOS 8.1.2 Als ik bel heb ik geen weergave of het knippert op het scherm tijdens een gesprek. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen weergave op het scherm tijdens een gesprek
Hoi,
Ik heb een iphone 5s, IOS 8.1.2 Als ik bel heb ik geen weergave of het knippert op het scherm tijdens een gesprek. Kan dus geen gebruik maken van knop zoals luidspeaker of het num lock. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Voor de rest doet alles het. Alvast bedankt. Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat ik zou doen:
1ste : iPhone herstarten. Houd gelijktijdig de aan/uitknop en de homeknop een paar seconden ingedrukt. Na ongeveer 10 seconden start de iPhone vanzelf opnieuw en krijg je een wit Apple-logo te zien. iPhone resetten (herstarten, rebooten) Als dit niet helpt 2de: via iTunes je iPhone herstellen. Succes |
|
|||
|
|||
beide gedaan helaas geen succes
|
|
|||
|
|||
en is dit gekomen na de update naar iOS 8.2?
|
|
|||
|
|||
Nee ik zit (nog) op iOs 8.1.2.
|
|
|||
|
|||
Doe de update eens, best via iTunes, mogelijk is je probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
Update via iTunes gedaan, maar helaas het probleem blijft.
|
|
|||
|
|||
Misschien een hardware-matig probleem met je proximity sensor.
Heb je hem al eens laten controleren bij een reparateur? |
|
|||
|
|||
Thx voor de tip van de reparateur, zal hem daar laten controleren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek mislukt en geen gehoor tijdens gesprek | Guest-20191128132130 | iPhone algemeen | 3 | 21-03-14 16:42 |
Kan het scherm vastgezet worden tijdens een filmpje? | Femmyr | iPhone algemeen | 1 | 26-10-12 01:01 |
geen geluid tijdens gesprek | corne67 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-12 17:20 |
Scherm knippert aan/uit tijdens gesprek | Jeroen026 | iPhone algemeen | 8 | 20-11-10 01:27 |
tijdens gesprek geen display | crico | iPhone algemeen | 5 | 21-08-08 12:05 |
|
|