//

niet storen functie doet raar in imessage na update 8.2

niet storen functie doet raar in imessage na update 8.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik mijn iPhone 5s ge-update naar iOS 8.2. Ik had voordat ik iOS 8.2 ging installeren, bij 1 gesprek in iMessage de functie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-15, 20:13
Pra Pra is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 19
Standaard niet storen functie doet raar in imessage na update 8.2

Vandaag heb ik mijn iPhone 5s ge-update naar iOS 8.2.

Ik had voordat ik iOS 8.2 ging installeren, bij 1 gesprek in iMessage de functie "niet storen" ingesteld.
Ondanks dat "niet storen" voor dit gesprek ingesteld stond, kreeg ik alsnog de notificaties op mijn scherm te zien als het scherm vergrendeld was. Ook zag ik de berichtjes gewoon binnen komen als het toestel niet vergrendeld was, maar ik hoorde geen geluid. Zoals het hoorde.
Dit vond ik fijn omdat ik alles zag binnen komen, maar ik hoorde het geluid ervan niet bij deze persoon.

Nu na update 8.2 gedaan te hebben merk ik dat ik de notificaties niet meer op mijn scherm zie als deze binnen komen (dan heb ik het over de notificaties van het gesprek in iMessage waarbij ik de "niet storen" functie heb ingeschakeld). Ik zie dan alleen het badge app symbool staan. Is er iets fout gaan tijdens het updaten, of is dit nieuw in iOS 8.2?

Ik vind dit erg storend, want ondanks dat ik de notificaties van deze persoon niet wil horen, wil ik wel graag zien wat ik allemaal binnen krijg. Hoe kan ik dit oplossen?*
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOs 7 niet storen functie Iostruus iPhone algemeen 2 13-10-13 16:58
Omgekeerde niet-storen functie Paupersjaak iPhone algemeen 0 01-08-13 17:06
Waarom werkt 'niet storen' functie niet? Auti iPhone algemeen 5 02-03-13 10:59
Muziek: Ipod Functie doet raar Burak Muziek, foto & video 3 12-05-09 13:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.