//

iPhone 6 - oproepen beantwoorden lukt soms niet

iPhone 6 - oproepen beantwoorden lukt soms niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Sedert januari ben ik de eigenaar van een iPhone 6. Het kwam mij reeds meerdere keren voor dat ik een oproep wil beantwoorden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-15, 21:06
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Unhappy iPhone 6 - oproepen beantwoorden lukt soms niet

Beste forumleden

Sedert januari ben ik de eigenaar van een iPhone 6.

Het kwam mij reeds meerdere keren voor dat ik een oproep wil beantwoorden, maar dat deze het gesprek niet aanneemt.

Na het schuiven (of groene knop indien niet vergrendeld) verspringt het schermpje naar een zwart scherm waar je enkel nog een rode knop hebt om op te hangen. De oproep wordt niet beantwoord en de gsm blijft rinkelen, ook de rode knop (ophangen dus) werkt niet. Ik moet de standbyknop gebruiken om het gerinkel te stoppen en om zelf terug te bellen.

Eerder had ik hetzelfde probleem, maar bleef mijn gsm zelfs nà de gestopte oproep nog rinkelen én trillen tot ik een hard reset deed.

Héél vreemd! Ik heb het probleem ongeveer elke 2 weken voor! Een volledig herstel heeft niet geholpen...

Herkent iemand dit probleem of hebben jullie raad??

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-15, 09:08
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

ik herken het niet maar ik zou toch eens langs de Genius bar gaan want dat is niet normaal.
bij je volledige herstel: heb je nadien de reservekopie teruggezet? want anders zit je probleem daar en moet je je iphone opnieuw instellen en alles opnieuw downloaden
  #3  
Oud 17-03-15, 11:31
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Mijn iphone komt niet van de apple store dus dan kan ik niet langs bij een genius bar denk ik?

Ik heb idd mijn reservekopie terug gezet. Als ik alles opnieuw als nieuw installeer, dan ben ik toch ook alle foto's-berichten-spelvoortgang-contacten en dergelijke kwijt?

Of kan ik dit op een andere manier terugzetten?

Mijn iphone 2 maand kwijt zijn zie ik echt niet zitten, hij is pas nieuw!
  #4  
Oud 17-03-15, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
Mijn iphone komt niet van de apple store dus dan kan ik niet langs bij een genius bar denk ik?
Dat kan tijdens het eerste garantiejaar altijd bij elke Apple Store - Genius Bar. Je kan ook een incident aanmaken op de website van Apple België. Als het toestel defect is wordt het opgehaald en binnen een paar dagen heb je het toestel terug thuis. Het kan ook zijn dat je een ander toestel krijgt.
  #5  
Oud 17-03-15, 12:16
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
Mijn iphone komt niet van de apple store dus dan kan ik niet langs bij een genius bar denk ik?

Ik heb idd mijn reservekopie terug gezet. Als ik alles opnieuw als nieuw installeer, dan ben ik toch ook alle foto's-berichten-spelvoortgang-contacten en dergelijke kwijt?

Of kan ik dit op een andere manier terugzetten?

Mijn iphone 2 maand kwijt zijn zie ik echt niet zitten, hij is pas nieuw!
je foto's kun je misschien in dropbox zetten, kwestie van ze al zeker online te hebben. Je kunt nu mss een reservekopie maken en even kijken of het probleem dan verholpen is na een volledige reset en opnieuw ingesteld. contacten worden denk ik gesyncroniseerd met je apple id, dat is alleszins bij mij toch als ik mijn iphone opnieuw instel...
  #6  
Oud 17-03-15, 12:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
Mijn iphone komt niet van de apple store dus dan kan ik niet langs bij een genius bar denk ik?
Er is ook een Apple Store in Lille (Rijsel) - Frankrijk. Daar kunt ge ook een afspraak maken. Dan moet ge niet naar Amsterdam gaan sukkelen. Van Gent zijt ge vlugger in Lille.

Apple Store - Lille
  #7  
Oud 17-03-15, 19:02
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Bedankt voor jullie hulp!

Vandaag eens bij Switch binnen geweest (Apple reseller), zij kunnen op 3 dagen mijn gsm binnenbrengen voor herstel en terug bezorgen. Ik vernam dat het mogelijk is dat de Apple Store in Lille namelijk hetzelfde moet doen en ik dus 2x moet rijden. Van het probleem hadden ze echter nog nooit gehoord...

Ik ervaar sinds kort ook een nieuw probleem, misschien herkennen jullie dit:

Af en toe heb ik "geen service" meer. Dit komt enkel voor als ik thuis kom. Ik dien de iPhone volledig opnieuw op te starten om opnieuw verbinding te krijgen. Een nieuwe Sim-kaart hielp niet, mijn provider heeft geen technische problemen gevonden maar zij zeiden dat dit te maken heeft met de iPhone 6 die naar 4G zoekt, hier thuis niet vindt, en dan geen service heeft in plaats van 3G te selecteren...

Herkennen jullie dit? Op het apple forum lees ik soortgelijke verhalen!! Best frustrerende problemen na 3 maand en 800€ later!!

Bedankt voor jullie expertise hoor!
  #8  
Oud 17-03-15, 19:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley Bekijk bericht
Ik vernam dat het mogelijk is dat de Apple Store in Lille namelijk hetzelfde moet doen en ik dus 2x moet rijden.
Als het een hardware probleem of defect is krijg je in een Apple Store onmiddellijk een ander toestel. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime gesprek beantwoorden lukt niet pvdj446 iPad Apps 1 24-01-15 17:57
Oproepen komen soms niet door terwijl iPhone netwerkbereik heeft bk1986 iPhone algemeen 4 07-10-13 16:50
Soms komen oproepen niet door hvooij iPhone algemeen 4 12-09-12 13:47
Kan oproepen niet beantwoorden, slider blokkeert dopedemand iPhone algemeen 5 08-07-11 19:10
Email beantwoorden lukt niet Gnobama iPhone algemeen 4 14-10-09 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.