//

Iphone 5 accu vervangen maar valt uit

Iphone 5 accu vervangen maar valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal. Ik heb daarnet me iphone 5 accu vervangen. Ik heb het met een instructie filmpje gedaan en alles is goed gegaan. Na de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-15, 22:35
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard Iphone 5 accu vervangen maar valt uit

Hoi allemaal.

Ik heb daarnet me iphone 5 accu vervangen. Ik heb het met een instructie filmpje gedaan en alles is goed gegaan. Na de vervanging heb in de telefoon aangezet en alles ging goed tot dat het ineens uit viel. Ik heb de iphone opnieuw open gemaakt en heb alles weer gechekt. Maar helaas bij de 2e keer viel het weer uit en gaat dan zelf weer opnieuw aan. Nou vraag ik me af. Zou het iets met de nieuwe accu te maken hebben of omdat ik het zelf opengemaakt of moet ik wachten tot de accu op 100% staan?

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-15, 14:28
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Bij hoeveel procent valt je iphone uit? Als dit gebeurt met bijvoorbeeld nog 40 of 70% lading dan denk ik dat je nieuwe batterij ook stuk is.
  #3  
Oud 19-03-15, 15:41
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Bij hoeveel procent valt je iphone uit? Als dit gebeurt met bijvoorbeeld nog 40 of 70% lading dan denk ik dat je nieuwe batterij ook stuk is.
Ja rond 79% valt veel vaker uit dan als het 90%. Ik heb me oude accu in gedaan en is niet meer uitgevallen. Ik heb een mailtje gestuurd naar het bedrijf waar ik het heb besteld. Ik krijg een nieuwe. Ben benieuwd hoe het dan gaat.

Ik laat jullie wel weten.
  #4  
Oud 19-03-15, 17:53
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Komt jouw iPhone 5 niet in aanmerking voor het vervangingsprogramma van de batterij? Zou lullig zijn als je in aanmerking komt, want als je er eenmaal zelf mee geklooid hebt gaan ze je niet meer gratis helpen.

https://www.apple.com/nl/support/iphone5-battery/
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 valt telkens uit met volle accu dbartelink iPhone algemeen 6 15-10-14 10:05
iPhone 3GS valt uit, accu 'leeg' t-kroon iPhone algemeen 11 19-02-13 19:53
Iphone 4 valt uit (niet accu?) TOMCL iPhone algemeen 4 01-02-13 13:21
iPhone valt uit bij 24% accu BDJ iPhone algemeen 13 12-09-12 13:10
iPhone 4s, accu problemen, en valt uit.. bachelor82 iPhone algemeen 3 06-01-12 19:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.