iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 5 start niet na vervangen batterij (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/163327-iphone-5-start-niet-na-vervangen-batterij.html)

NickB 23-03-15 22:22

Iphone 5 start niet na vervangen batterij
 
Ik heb de batterij van mijn 5 zelf vervangen, op zich maar enkele schroefjes maar het is dus goed misgelopen.

Hij starte niet meer met de knop dus in het stopcontact. Dan start het scherm op met een afbeelding van de laadkabel en het itunes logo. Dit is een instructie dus doe ik dit maar. In iTunes krijg ik de optie om bijwerken of herstellen te kiezen. Dat laatste wou ik helemaal niet dus bijwerken.
Hij doet dit volledig, ma op het einde van de procedure komen we gewoon terug bij het begin met opnieuw de keuze "bijwerken of herstellen". Ook bij herstellen doet hij het niet, hij voert het volledig uit, je ziet het standaard update scherm op de iphone, maar altijd komen we terug uit bij het begin.

Verschrikkelijk dus, het zou maar gewoon een batterij vervangen moeten zijn.

iemand ervaring?

bedankt!

Mvg

suzuki2002 24-03-15 07:15

Ja ik heb hier ervaring mee.

Breng deze naar een reparAteur , en probeer dit soort dingen niet meer zelf te doen .

faire4u 24-03-15 08:41

Hoe heb je de batterij eruit gehaald, met een spatel aan de zijkant en dan eruit wippen?
Als er niets beschadigt is op het moederbord bij deze actie is de kans aanwezig dat je een verkeerde batterij hebt geplaatst.

suzuki2002 24-03-15 09:04

En gebruik de zoekfunctie hier zijn al meerdere topics van incl foto en uitleg.

NickB 24-03-15 09:21

Ik wil niet eigenwijs doen, maar het zou 'maar' een batterij vervangen moeten zijn.
6 schroefjes om precies te zijn, hardwarematig stelt het niets voor als je er je tijd voor neemt. Het is de software dat hier lastig doet.

Ondertussen ben ik via Google nog wat wijzer geworden.
Als ik de stekker insteek en het apple logo verschijnt dien ik meteen de stekker uit te trekken nog voor het recovery scherm komt. Dit heb ik gedaan en op dit ogenblik ben ik aan het restoren met mijn nieuwe zelf geplaatste batterij. Waarom hij in recovery mode is gegaan blijft me vreemd.

Toch bedankt!

Mvg

Guest-20180925190238 24-03-15 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickB (Bericht 994591)
Het is de software dat hier lastig doet.

De software, meer bepaald de Power Daemon (powerd), kan heel lastig doen als de accu niet de juiste specificaties heeft of niet compatibel is met het originele APN.

demonski 24-03-15 20:04

hier ook hetzelfde probleem , hij restoorde wel maar met fout 2001!, zoek nog de oplossing !

suzuki2002 25-03-15 10:55

Batterij vervangen zes schroeven???? Er is geen enkele iPhone waar bij je zes schroeven moet verwijderen voor het vervangen van de batterij ,behalve dan bij de 3g en of 3gs maar dat zijn er wel meer dan.6

demonski 25-03-15 12:41

mijn probleem is opgelost er een andere nieuwe accu erin te zetten ,de eerste nieuwe accu (niet origineel )bleek toch na 2 weken de brui er aan te geven waardoor ik niet kon restoren en foutmelding 2001 kreeg!

anske12345 25-03-15 16:18

goed dat je er weer een orgineele hebt ingezet een leer voor de volgende keer gr anske oet mestreech

suzuki2002 25-03-15 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anske12345 (Bericht 994723)
goed dat je er weer een orgineele hebt ingezet een leer voor de volgende keer gr anske oet mestreech

Hij heeft er geen originele ingezet voor dat wat hij er voor betaald heeft.

demonski 26-03-15 05:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 994750)
Hij heeft er geen originele ingezet voor dat wat hij er voor betaald heeft.

klopt wat suzuki2002 zegt ik heb een andere "nepaccu er ingezet voor 14,95 kijken hoe lang deze het vol houdt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.