//

Gloednieuwe iPhone 6 met lichtwitte pixel(s)

Gloednieuwe iPhone 6 met lichtwitte pixel(s) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik heb een klein vraagje. Sinds gister (maandag 23 maart) heb ik een iPhone 6 128 GB, via studentmobiel incl. abbo van tele2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-15, 14:11
nickertlol nickertlol is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 3
Standaard Gloednieuwe iPhone 6 met lichtwitte pixel(s)

Hoi allemaal!

Ik heb een klein vraagje.
Sinds gister (maandag 23 maart) heb ik een iPhone 6 128 GB, via studentmobiel incl. abbo van tele2.
Overigens heb ik gister direct bij de eerste boot van m'n iPhone ontdekt dat er ongeveer halverwege het scherm een felle witte pixel (of een groepje pixels dicht bij elkaar) zit. Dit is vooral goed te zien bij een witte/lichte achtergrond.

Dit hoort uiteraard niet, en heb hierom ook een afspraak gemaakt bij de Genius Bar voor aanstaande donderdag.
Ik heb verder totaal geen ervaring met de Genius Bar in dit soort gevallen, en vroeg mij af hoe groot de kans is dat zij hem gaan vervangen?
En als zij het toestel vervangen, krijg ik dan een refurbished model of een gloednieuwe? Of gaan zij gewoon het scherm ter plekke vervangen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-15, 14:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickertlol Bekijk bericht
Ik heb verder totaal geen ervaring met de Genius Bar in dit soort gevallen, en vroeg mij af hoe groot de kans is dat zij hem gaan vervangen?
Die kans is 50/50. Kan het toestel hersteld worden dan wordt het hersteld. Kan dat niet dan krijg je een ander toestel.
  #3  
Oud 24-03-15, 14:20
nickertlol nickertlol is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 3
Standaard

Oké dankjewel, maar ik mag er dus vanuit gaan dat ze er sowieso iets aan gaan doen?
Aangezien dit niet door eigen toedoen komt en ik nog gewoon garantie heb.
  #4  
Oud 24-03-15, 14:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickertlol Bekijk bericht
Oké dankjewel, maar ik mag er dus vanuit gaan dat ze er sowieso iets aan gaan doen?
Zo is het. De Apple Genius gaat dat probleem zeker oplossen.
  #5  
Oud 27-03-15, 16:05
nickertlol nickertlol is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 3
Standaard

Om nog even een update te geven:

Gistermiddag langs de Genius Bar geweest.
Ze zeiden direct dat het inderdaad niet hoort en dat het onder de garantie valt. Binnen anderhalf uur hadden ze mijn scherm vervangen en kom ik hem weer mee naar huis nemen.

Top service!
  #6  
Oud 28-03-15, 11:36
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Hmm mooi dat jij hier tevreden mee bent. Ik zou een toestel van €899 die ik nog maar net heb niet laten repareren. Tele2 had je wss een nieuwe toegestuurd.
  #7  
Oud 30-03-15, 12:51
NTMvanVliet NTMvanVliet is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Je kan inderdaad voortaan bij een nieuw toestel beter terugsturen naar de organisatie waar je hem van gekocht hebt. Dan krijg je namelijk een compleet nieuw toestel. Alle materialen die bij de Genius bar gebruikt worden zijn voor zover ik weet niet 100% nieuw. Maar dit terzijde. Als je een nieuw toestel hebt en deze is niet goed, moeten zij een compleet nieuw toestel regelen voor je! voor volgende keer
  #8  
Oud 30-03-15, 15:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NTMvanVliet Bekijk bericht
Als je een nieuw toestel hebt en deze is niet goed, moeten zij een compleet nieuw toestel regelen voor je! voor volgende keer
Nee hoor, ze mogen er ook voor kiezen om jouw toestel te repareren:

U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren.

Bron: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stuck pixel of dead pixel? wat is dit? iLaurens iPhone algemeen 2 26-10-11 07:35
Geen bereik met gloednieuwe iphone 3G Rob_Hoi Archief 2 27-02-09 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.